قدس آنلاین- یزد : استاندار یزد در دیدار با رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: شایسته است که هلال احمر در برنامه های خود از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و مشارکت مردم، استفاده کند

هلال احمر از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سیدمحمد میرمحمدی  در دیداربا رئیس سازمان دواطلبان جمعیت جمعیت هلال احمر کشور و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به فعالیت های خوب جمعیت هلال احمر اظهارداشت: شایسته است همان طور که دولت تدبیر و امید به سازمان های مردم نهاد توجه ویژه ای داشته، این جمعیت نیز به نقش مردم در برنامه های هلال احمر و مشارکت تشکل های اجتماعی توجه داشته باشد.

وی افزود: اینکه حوزۀ سلامت نیز مورد توجه جمعیت هلال احمر قرار دارد، بسیار ارزشمند است اما ضروری است در کنار سلامت جسمی به سلامت روانی افراد و جامعه هدف نیز توجه کنیم.
میرمحمدی یکی از نیازهای کنونی کشور را نشاط اجتماعی دانست و ادامه داد: باید در این زمینه با مشارکت مردم کوشش بیشتری انجام دهیم تا سلامت روانی جامعه تقویت شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این سازمان گفت: کاروان سلامت و امید با ابتکار سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر آغاز به فعالیت کرده است و قصد دارد در آینده ای نزدیک به استان یزد نیز سفر کند.
فرحناز رافع افزود: راه اندازی خانه سلامت به منظور پیشگیری از بیماری های قلبی، عروقی، دیابت و سرطان های شایع در زنان و مردان و اطلاع رسانی در زمینه تغذیه سالم و تغذیه سالمندان از دیگر اقدامات کاروان سلامت و امید در هر استان خواهد بود.

گفتنی است رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در دیدار جداگانه ای با «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به تشریح اهداف و برنامه های کاروان سلامت و امید در استان ها پرداخت.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.