قدس آنلاین- یزد :رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به این که بیشترین پرداخت مالیات کشور از سوی بخش صنعت پرداخت می شود،‌گفت: فشارهای مالیاتی صنایع استان را در تنگنای شدید قرار داده است.

بیشترین پرداخت مالیات کشور از سوی بخش صنعت می باشد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سیدعلی اکبر کلانتر" در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت : استان یزد هشت دهم درصد وسعت کشور را به خود اختصاص داده و این استان با سه هزار و 700 واحد صنعتی در جایگاه پنجم کشور قرار دارد.

وی افزود: علی رغم این که بار اشتغال برخی از استان های کشور به دلیل مهاجرپذیری یزد به دوش این استان است، استان یزد به لحاظ جمعیت 15 سال به بالا دومین نسبت خوب اشتغال کشور را دارد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به این که بیشترین اشتغال استان مربوط به بخش صنعت است،‌ گفت: صنعتگران استان یزد در سطح کشور به جز استان های نفت خیز،‌ بالاترین نرخ بهره برداری را در کشور به خود اختصاص داده اند.

وی صنایع غالب استان را کاشی و سرامیک، شیشه،‌ فولاد و صنعت نساجی دانست و تصریح کرد: مباحث مربوط به مالیات از جمله دغدغه‌های جدی صنایع در استان یزد است که آنها را در فشار و تنگنای شدید قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.