قدس آنلاین - کرمان - رئیس کل دادگستری استان کرمان دربازدید از شعب قضائی بخش جازموریان ،گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته عدالت در دورترین نقاط استان در دسترس همه ی شهروندان قرار گرفته است.

بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان از شعب قضائی بخش جازموریان

یدالله موحد در دیدار  با کارکنان قضائی و اداری دادگاه عمومی بخش جازموریان بیان داشت: طی 7 ماه گذشته 882 فقره پرونده وارد دادگاه بخش جازموریان شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد: عدالت و امنیت دو مولفه مهم و اساسی است که در کیفیت زندگی مردم نقش موثری دارد.

موحد با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم مناطق محروم یک ارزش است،گفت: ارائه خدمات بیشتر به مردم شریف و نجیب جنوب استان برای توسعه و آبادانی این مناطق  یک ضرورت است .

وی با تاکید بر این مهم که مسئولین باید به مناطق محروم نگاه ویژه داشته باشند، بیان داشت: طی مدت 7ماهه نخست سال جاری 763فقره پرونده  در حوزه قضائی جازموریان با مرکزیت زهکلوت مختومه شده است.

موحد تصریح کرد : با تلاش های شبانه روزی قضات و کارکنان اداری، متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها در شعبه دادگاه عمومی بخش جازموریان 34 روز می باشد

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه نرخ رسیدگی نشان دهنده این امر است که چند درصد از پرونده های ورودی مورد رسیدگی قرار گرفته است، بیان داشت: نرخ رسیدگی شعب حوزه قضائی جازموریان در طی این 7 ماه 86 بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.