انتخابات

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر لزوم اتخاذ سیاست ویژه از سوی دولت برای خروج از رکود تورمی گفت که در این صورت تولید رونق می‌گیرد و اشتغال ایجاد می‌شود.

باید ابتدا از رکود خارج شویم تا تولید رونق بگیرد و اشتغال زایی حاصل شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، سیدمهدی فرشادان ، اظهار کرد: نمایندگان در جریان رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی آقای روحانی ثابت کردند که دوست دارند با دولت همراهی و تعامل داشته باشند. در مقابل انتظار نمایندگان از دولت این است که برای بهبود وضعیت معیشت، اشتغال و خروج از رکود تورمی فعالیت بیشتری انجام دهد.

وی افزود: ما باید ابتدا از وضعیت رکود خارج شویم تا تولید رونق بگیرد و اشتغال زایی که از بزرگترین دغدغه های جوانان ماست به تبع آن حاصل شود. چرا که اگر تولید رونق بگیرد اشتغال زایی را نیز در پی خواهد داشت.

نماینده مردم سنندج در مجلس با بیان اینکه چندین هزار واحد تولیدی به دلیل نبود سرمایه در گردش فعالیتشان متوقف شده، یادآور شد: البته در مذاکره ای که من با آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی داشتم ایشان گفتند بنا داریم 13 تا 18 هزار واحد تولیدی را با تسهیلات سرمایه در گردش فعال کنیم، که اگر این اتفاق بیفتد اشتغال زایی و رونق تولید را به دنبال خواهد داشت.

فرشادان در پایان با بیان اینکه رکود تورمی موجب توقف فعالیت های اقتصادی شده اضافه کرد: دولت باید ابتدا برای خروج از رکود تورمی سیاست خاصی اتخاذ کند تا چرخ تولید به حرکت در آید و به دنبال آن اشتغال ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.