یزد- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از اعزام سه تیم نجاتگران هلال احمر شهرستان تفت و امدادرسانی در محور های موصلاتی شهرستان گردنه ده بالا – محورتفت به دهشیر و گردنه علی آباد به بیش از ۶۰دستگاه خودرو سواری خبر داد.

 ۶۰دستگاه خودرو توسط عوامل امدادی هلال احمر  امداد رسانی شد

به گزارش قدس آنلاین، جلیل کهدویی  اظهارداشت: نجاتگران هلال احمر شهرستان تفت با عملیات ۱۰ ساعته و امداد رسانی در محورهای مواصلاتی شهرستان تفت از جمله گردنه ده بالا، محور تفت به دهشیر و گردنه علی‌آباد به حادثه دیدگان کمک کردند.

وی در ادامه از اعزام سه تیم امدادی هلال احمر شهرستان تفت برای کمک به بیش از ۶۰ دستگاه خودرو سواری خبر داد و افزود: به علت بارش شدید برف در شهرستان تفت امدادگران هلال‌احمر و نجاتگران پست امداد و نجات جاده‌ای جاوید الاثر متوسلیان به صورت آماده‌باش در آمدند و در محورهای مواصلاتی شهرستان مستقر و مشغول به امداد رسانی شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت ادامه داد: این سه تیم امدادرسانی شهرستان متشکل از ۱۶ نجاتگر در گردنه ده‌بالا و گردنه علی‌آباد و محور تفت به دهشیر امدادرسانی و رهاسازی خودروها را با کمک دیگر دستگاه‌های امدادی انجام دادند.

کهدویی بیان کرد: نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای توانستند در حادثه زنجیره‌ای ۱۵ دستگاه خودرو در محور اسلامیه به تفت به پنج نفر امدادرسانی کنند که دو نفر مصدوم این حادثه، یک نفر بصورت سرپایی و یک نفر توسط آمبولانس هلال احمر به اورژانس تفت انتقال داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با بیان اینکه به بیش از ۶۰ دستگاه خودرو امدادرسانی شده عنوان کرد: تیم‌های اعزامی هلال‌احمر شهرستان توانستند به ۳۰ خانوار و بیش از ۱۰۵ نفر در محورهای شهرستان که دچار حادثه شده بودند امدادرسانی کنند.

وی با اشاره به امکان اسکان اضطراری در جاده‌ها گفت: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جاویدالاثر متوسلیان آمادگی کامل برای امدادرسانی و اسکان اضطراری را دارد و مردم می‌توانند در تماس با شماره ۱۱۲ هلال‌احمر، نیروهای امدادرسانی را از هرگونه حادثه مطلع کنند تا نجاتگران با سرعت بالا و در اسرع وقت بتوانند خدمت‌رسانی را انجام دهند.

کهدویی ضمن تشکر و قدردانی از همه نجاتگران شهرستان و دیگر دستگاه‌های امدادی خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه همواره قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی را در این روزهای برفی و سرد به‌عنوان یک ضرورت شناخته و با سرعت مطمئنه حرکت و برای جلوگیری از حوادث به هشدارها توجه کنند.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی پیش از حرکت در راه‌های شهرستان، هوای یک هفته  آینده را رصد و براساس آن برنامه‌ریزی و وسایل ایمنی و زنجیر چرخ و ... به همراه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.