اهواز- امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مساله انتقال آب کارون گفت: مواضع تمام علمای استان خوزستان برای این مساله یکی بوده و نباید آب شرب منطقه به منظور استفاده‌های کشاورزی و صنعتی به استان‌های دیگر منتقل شود.

 نباید آب شرب خوزستان برای استفاده‌های کشاورزی و صنعتی به استان‌های دیگر منتقل شود

به گزارش قدس آنلاین،  حجت‌الاسلام‌ میر احمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مناسبت این هفته اظهار کرد: هفته جاری هفته وحدت و دانشگاه بوده و شهید مفتح از افراد حوزوی بود که که به منظور روشنگری در میدان دانشگاه حاضر شد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های حوزه و دانشگاه نسبت به گذشته افزود: متاسفانه در برخی از دانشگاه‌های استان با نام شادی اقدام به برگزاری جشن‌های مبتذل شد که این نشان از آن دارد که برخی از افراد غیر دانشگاهی به دنبال تحریف کردن و به انحراف کشاندن دانشگاه‌ها هستند.

امام جمعه موقت اهواز با درخواست از مسؤولان و روسای این دانشگاه‌ها به منظور برخورد با این اقدامات و جلوگیری از توطئه‌های صورت گرفته اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه‌های مربوطه با شناسایی افرادی که به دنبال به وجود آوردن ابتذال هستند، آن‌ها را معرفی کنند تا از طریق دستگاه قضایی برای برخورد با آن‌ها اقدام شود.

حاجتی در ادامه با اشاره به مساله انتقال آب کارون تصریح کرد: مواضع تمام علمای استان خوزستان برای این مساله یکی بوده و نباید آب شرب منطقه به منظور استفاده‌های کشاورزی و صنعتی به استان‌های دیگر منتقل شود.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا و بی‌توجهی به توافقات صورت گرفته گفت: از چند ماه گذشته نسبت به این موضوع تذکر داده شد ولی بی‌توجهی صورت گرفت، همچنین با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در هر زمانی که به آمریکایی‌ها اعتماد نکردیم در کشور پیشرفت انجام شد.

حاجتی با تاکید بر کم‌رنگ شدن ارتباطات با انگلیس و آمریکا ادامه داد: نباید وزارت نفت وارد انعقاد قرارداد با یک شرکت انگلیسی شود؛ مذاکرات تنها زمانی به نتیجه خواهد رسید که با مقاومت همراه باشد و آزادسازی حلب از دست تروریست‌ها نشانه آن است.

وی با بیان اینکه مذاکره واقعی به معنی این است که وقتی آمریکا نقض تعهد کرد با مشت بر دهانش کوبیده شود خاطرنشان کرد: دشمنان این آرزوی خود را که تنها گذاشتن ولی امت توسط مردم است را به گور خواهند برد و دبیر شورای عالی امنیت ملی، رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی به شعار «هیهات من‌الذله» گوش فرا دهند و مواضع انقلابی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.