ایلام- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: جمهوری اسلامی ایران تمدنی نوین را پایه‌ گذاری کرد و مخالفین این نظام مقدس، مخالف پیشرفت بشریت، ارتقاء سطح زندگی و رفاه مردم هستند و مردم جهان این را به خوبی درک کرده‌ اند.

تمامی خدمات نظام باید به‌ درستی، دقیق و صادقانه برای مردم بازگو شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین کلانتری روز دوشنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم بوده و مسئولان نیز جزء مردم ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: جشن‌ های انقلاب اسلامی باید توأم با شادی، امید و نشاط باشند.

 وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با دل و جان در جشنواره پیروزی انقلاب اسلامی شرکت خواهند کرد، افزود: یقینأ این جشن‌ به ‌صورت مردمی در استان ایلام برگزار می‌شود و همانند سال های قبل، مسئولان برای برپایی هرچه با شکوهتر مراسم پیروزی انقلاب اسلامی تلاش خواهند کرد.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه باید امروز تأثیر انقلاب اسلامی در تاریخ اسلام، ایران و جهان برای نسل جوان تبیین شود، بیان داشت: دستگاه‌ های اجرایی باید امکانات لازم را برای برگزاری جشن‌ های پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار مردم قرار دهند.

حسین کلانتری به برنامه‌ ریزی صحیح و برگزاری نشست‌ های کمیته‌ های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و یادآور شد: قطعاً کیفیت برنامه‌ ها، خلاقیت و نوآوری، برقراری ارتباط مناسب با نسل جوان و نونهالان در دهه فجر میتواند در راستای انتقال تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی مهم و تأثیرگزار باشد.

 وی خاطرنشان ساخت: یکی از ویژگی‌ های مهم دهه فجر این است که خدمات نظام در یک سال گذشته به مردم ارائه شود، امام خمینی(ره) در این خصوص می‌ فرماید کار را با هر حجمی که انجام داده‌ اید به مردم بگویید.  

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار ایلام تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تمدنی نوین را پایه‌ گذاری کرد و مخالفین این نظام مقدس، مخالف پیشرفت بشریت، ارتقاء سطح زندگی و رفاه مردم هستند و مردم جهان این را به‌ خوبی درک کرده‌اند.

حسین کلانتری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید این توفیق را داشته که خدمتگزار مردم باشد، تأکید کرد: تمام طرح‌ هایی که تأمین اعتبارشده و در دهه فجر کلنگ زنی و یا افتتاح می‌شوند، از طریق حوزه عمرانی به عموم مردم اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عدم ارائه خدمات به مردم ظلم به ‌نظام است، گفت: بایستی تمامی خدمات نظام، به‌ درستی، دقیق و صادقانه برای مردم بازگو شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.