خرم آباد- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار گفت: جامعه کارگری در کشور ما همواره نقش بسیار موثری در روند رو به رشد نظام اسلامی داشته اند.

جامعه کارگری نقش موثری در روند رو به رشد نظام داشته اند

به گزارش قدس آنلاین، حبیب اله خجسته پور ظهر یکشنبه، در کنگره استانی خانه کارگر استان لرستان، با اشاره به نقش جامعه ی کارگری در دوران انقلاب گفت: اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم، می بینیم که یکی از موتورهای محرکه ی پیروزی انقلاب اسلامی حرکات و برنامه های مبارزاتی جامعه کارگری بوده است.

وی افزود: تحصن های کارگری از جمله شرکت نفت ضربات مهلکی بر پیکره ی رژیم قبلی وارد کرد.

خجسته پور تصریح کرد: بلافاصله پس از پیروزی انقلاب، عده ای از گروه های سیاسی بدنبال سوء استفاده از نام کارگر بودند، که با توجه به روحیه ی انقلابی و دفاع از ارزش های دینی و اسلامی کارگران، هیچ گاه در دام تفکرات پوسیده ی شرقی و غربی قرار نگرفتند.

وی افزود: در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب، جامعه کارگری پشت سر بنیان گذار انقلاب حرکت کردند، و در همه ی صحنه ها حاضر بودند، آنها با راه اندازی سریع کارخانجات، مراکز تولیدی و ارائه خدمات به مردم نقش مهمی ایفا کردند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری بیان کرد: جامعه ی کارگری در دوران جنگ تحمیلی با تقدیم شهدای کارگری نشان داد که این عزیزان خود را آلت دست اجانب نخواهند کرد و استوار پای آرمان های انقلاب می ایستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.