یزد - باتوجه به اعلام مدیرکل امور موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی ـ ‌تاریخی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بازدید از کلیه موزه ها و اماکن تاریخی ـ فرهنگی سراسر کشور برای معلمان در روز سیزدهم اردیبهشت ماه رایگان است.

سیزدهم اردیبهشت بازدید معلمان از موزه‌های سراسر کشور رایگان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان یزد ، بنابر محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه ها و اموال منقول فرهنگی ـ تاریخی سازمان میراث فرهنگی کشور، به ‌مناسبت فرارسیدن روز معلم و گرامیداشت مقام شامخ معلمان، بازدید از کلیه موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌ ـ تاریخی تحت پوشش سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سراسر کشور در تاریخ سیزدهم اردیبهشت ماه برای معلمان و دبیران تمام مقاطع تحصیلی رایگان است.

همچنین در این روز استادان دانشگاه‌ ها و مؤسسات علمی و فرهنگی نیز می‌توانند به صورت رایگان از موزه‌های سراسر کشور بازدید کنند.

لازم به ذکر است: معلمان، دبیران و استادان در این روز می‌توانند با نشان دادن کارت‌ شناسایی به‌ صورت رایگان از موزه‌ها گفتنی است: بازدید کنند.

گفتنی است: موزه آیینه و روشنایی یزد، خانه لاریها، مدرسه ضیائیه، موزه های مردم شناسی تفت، مهریز و ابرکوه، همچنین موزه های زیلو و سفال میبد، باغ پهلوانپور مهریز و موزه مفاخر اردکان از جمله این اماکن به شمار می آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.