بردسکن-به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل و گرامی داشت هفته جانباز همایش جانبازان شهرستان بردسکن در محل تکیه امام حسن مجتبی (ع) این شهر برگزار شد.

 ارائه خدمات رفاهی و معیشتی به هزار و 150 نفر ایثارگر و جانباز در بردسکن

به گزارش قدس آنلاین ظهر چهارشنبه در این همایش حسین سلیمانیان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن گفت:  جامعه ایثارگری شهرستان بردسکن هزار و ۱۵۰ نفر هستند و  تامین خدمات معیشتی و رفاهی در اولویت برنامه های این بنیاد است.

وی از خانواده های تحت حمایت بنیاد شهید خواست به منظور برخورداری از خدمات معیشتی و سایر خدمات مشخصات خود را در سیستم برخط ثبت کنند.

وی با بیان اینکه جانبازان به حضرت ابوالفضل اقتدا کردند گفت: سند زنده و افتخار نظام جانبازان هستند و در واقع این عزیزان شهدای زنده انقلاب می باشند. 

سلیمانیان افزود: جانبازان در دوران ۸ سال دفاع مقدس با اهداء عضوی از بدن خود در راه  مبارزه با دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند و امروز سرمایه های کشور هستند.

وی از جانبازان خواست جایگاه و ارزش خود را در جامعه حفظ کنند و با تقوا و ایمانی که دارند همانند دوران جنگ  در برابر سختی ها مقاومت و ایستادگی کنند.

 اجرای سرود و بیان خاطرات از  شهدا و جانبازان توسط سرهنگ قاسم طارم از یادگاران دوران ۸ سال دفاع مقدس  از دیگر  برنامه های این مراسم بود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.