بردسکن- فرماندار بردسکن لیست نهایی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان را ۴۳۶ نفر اعلام کرد.

۴۳۶ نفر کاندیداهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  در بردسکن رقابت می کنند

مهندس برات علی نیا در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: از مجموع ۴۵۷ نفر داوطلب ثبت نام شده دراین دوره از انتخابات پس از بررسی در هیات های اجرایی و نظارت و انصراف دهندگان در مجموع ۴۳۶ نفر وارد عرصه انتخابات شدند.

وی عنوان کرد: در شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد ۶۳ نفر داوطلب ثبت نام کرده بودند که در شهر انابد از تعداد ۹ نفر  ثبت نامی دو نفر انصراف دادند و در شهرآباد نیز تمامی ۱۴ نفر ثبت نام شده تایید صلاحیت و هیچ انصرافی نداشته است.

وی افزود: در شهر بردسکن ۴۰ نفر ثبت نام کرده بودند که یک نفر انصراف و ۵ نفر نیز رد صلاحیت شدند.

فرماندار بردسکن تعداد داوطلبین روستایی را ۳۹۴ نفر اعلام کرد و گفت: ازاین تعداد ۳۸۹ نفر تایید صلاحیت شدند و تعداد  ۸ نفر نیز از فعالیت انتخاباتی خود انصراف دادند.

علی نیا با بیان اینکه تمامی امکانات و ملزومات روز برگزاری انتخابات در شهرستان فراهم است گفت: برای جمع آوری آرای مردم ۱۰۲ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است که ۸ شعبه آن سیار می باشد و ۲ هزار و ۱۰۰ نفر نیز عوامل اجرایی انتخابات را برعهده خواهند داشت.

فرماندار بردسکن  با بیان اینکه دراین دوره از انتخابات مردم باید ۲۳۷ کرسی شورا را در شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد و روستاها  انتخاب کنند گفت: ازاین تعداد ۲۲۲ کرسی در مناطق روستایی  و ۱۵ کرسی در شهرها می باشد.

فرماندار بردسکن با اشاره به مشارکت بسیار خوب مردم بردسکن در انتخابات گذشته گفت:  تعداد واجدین شرایط رای دادن دراین دوره از انتخابات  بیش از ۵۵ هزار نفر می باشد که امید است مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های اخذ رای باردیگر امید دشمنان را به یاس تبدیل کنند و با خلق حماسه دیگر  برگ زرین دیگری را برافتخارات نظام بیافزایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.