lمشهد- به دنبال استعفای رییس سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی احتمال انحلال سازمان نظام مهندسی قوت گرفت.

سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی در آستانه انحلال

قدس آنلاین-گروه استان ها: شنیدها حاکی است مهندس کامران به دنبال فشارهای ناشی از کارشکنی عده‌ای از اعضای هیات مدیره به قصد تخریب، نامه استعفای خود را به سازمان ارایه کرد.

این در حالی است که طی یک سال گذشته  ریاست سازمان مذکور سه نوبت عوض شد که دو تای آن استعفا بود و یکی از آن‌ها اتمام مدت ریاست و خودداری از قبول  دوباره ریاست سازمان بود.

این سه تن عبارتند از مهندس سیفی که پس از اتمام دوره ریاست دیگر بر این کرسی ننشست، مهندس توتونچی که استعفا داد و در حال حاضر نیز با استعفای مهندس کامران عملا سازمان فاقد پست ریاست  شده است.

به گفته برخی از اعضای نظام مهندسی، مهندس کامران  پس از نوشتن نامه  استعفا،پیش از پذیرش آن،از حضور در سازمان خودداری کرده و تنها برای برای جلوگیری از اخلال در روند جاری سازمان به امضای چک‌ها بسنده کرده است.

یک منبع موثق گفت: برخی اعضای هیات رییسه با انتقال اطلاعاتی غلط به تهران در صدد شانتاژ و جو سازی علیه مهندس حسین کامران بارها برآمده‌اند.

وی افزود: مهندس کامران  پایه گذار سازمان مهندسی بوده اما با  سهم خواهی و زیاده خواهی برخی از نیروهای تازه وارد، در سن ۷۰ سالگی  پس از چند دهه تجربه  به دنبال کار شکنی‌ها و رفتارهای خارج از شئونات عده‌ای از اعضای هیات مدیره به عارضه قلبی مبتلا و عطای خدمت به جامعه مهندسی را به لقایش بخشید.

او ادامه داد: در حال حاضر سازمان در آستانه فروپاشی و اعمال ماده ۲۶ قرار گرفته است.

گفتنی است  طبق ماده  ۲۶قانون نظام مهندسی چنانچه سازمان منحل شود امور تصمیم گیری هایی که به عهده سازمان بوده، توسط اداره کل مسکن و شهرسازی انجام می‌گیرد.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.