کرج - رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید براینکه پژوهش در نزد دولت تدبیر وامید از جایگاه ویژه ای برخوردار است گفت:در نگاه دولت توزیع ثروت در کنار تولید ثروت و عدالت اجتماعی مطرح می شود.

پژوهش اهمیتی ویژه در دولت تدبیر و امید دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدباقر نوبخت عصر شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز با اشاره به اینکه از لحظه بازدید ازغرفه های این نمایشگاه شاهد دستمایه های علمی و پژوهشی فراوانی بودم و این موجب خرسندی است افزود: پژوهش برای دولت اهمیت دارد و از جایگاه بالایی برخوردار است.

 وی ادامه داد: با وجود حجم کاری فراوان برای ارائه لایحه بودجه سال ۹۷ و تصویب آن در هفته جاری، زمانی را به حضور در استان البرز اختصاص دادم، چرا که استان البرز داری اهمیت بالایی از نظر ژئوپلوتیک و ژئواستراتژیک است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود:قطار توسعه لوکوموتیوی دارد وآن رشد علوم دانش بنیان است که منجر به اکتشافات می شود.

نوبخت در ادامه گفت: مخترعان علمی تولیدگران ثروت در جامعه خواهند بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن اشاره به اینکه ثروت یک کشور نیروی انسانی آن کشور است، بیان کرد: رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه پس از احیا مسئولیت راهبری و توسعه کشور را بر همین مبنا سپرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.