گیلان - نشستی در خصوص محصول فناوری شرکت فناور افشانه گیاه خزر در زندان های استان گیلان برگزار شد .

استفاده از محصولات شرکت فناور افشانه گیاه خزر در زندان های استان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان ، نشستی درخصوص بررسی استفاده از محصول فناورانه شرکت افشانه گیاه خزر در مجموعه اداره‌کل‌زندان‌های استان گیلان با حضور رییس پارک علم و فناوری گیلان و مدیرکل اداره زندان‌ها در پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت فناور افشانه گیاه خزر در خصوص مشخصات محصول شرکت خود توضیحاتی ارائه نمود و گفت این محصول کاملا گیاهی بوده و هیچ گونه عوارضی شیمیایی نداشته و هیچ‌گونه آلودگی محیط زیستی به همراه ندارد.

در این نشست مقرر شد تا جهت استفاده از این محصول پس از مراحل قانونی و عقد قرارداد، تا پایان سال جاری در یکی از ساختمان‌های این اداره کل مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

شرکت فناور افشانه گیاه خزر با ایده محوری «تولید آزمایشی افشانه حشره کش گیاهی» به عنوان یک شرکت نوپا با حمایت پارک علم و فناوری گیلان توانست محصول حشره کش گیاهی را روانه بازار نماید این حشره کش قابلیت از بین بردن کامل حشراتی مانند کنه، شپش و ساس را دارد، همچنین بدلیل گیاهی بودن آن هیچ‌گونه عوارض جانبی محیط زیستی نداشته و براحتی قابل استفاده در منازل و آپارتمان‌ها نیز می باشد.

جهت کسب اطلاع بیشتر می توانید به وب سایت شرکت به نشانی www.afshanegiah.ir مراجعه نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    0 0
    عالیه