یزد- نقی تقوایی گفت:از سوم تا ششم فروردین ماه جاری،نزدیک به ۵۰۰ نفر جهت اهدای خون مراجعه نمودند که از این تعداد ۴۰۷ نفر موفق به اهدای خون شدند.

۴۰۰نفر یزدی در روزهای اول بهار خون خود را اهدا کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان یزد، دکتر نقی تقوایی مدیر کل انتقال خون استان یزد اظهارداشت: از سوم تا ششم فروردین ماه جاری،نزدیک به ۵۰۰ نفر جهت اهدای خون مراجعه نمودند که از این تعداد  ۴۰۷ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی افزود : بیشترین گروه خونی اهدا شده گروه‌های خونی مثبت شامل AB ،A، B،O  است و در حال حاضر ذخایر خون و فرآورده‌های خون در وضعیت مناسب قرار دارد و تمام تلاش کارکنان این مجموعه پاسخگویی کامل به درخواست‌های مراکز درمانی است. 

تقوایی تصریح کرد: حتی در گاهی مواقع که استان‌های همجوار اعلام نیاز کنند، پاسخگوی آنها نیز هستیم و مرکز انتقال خون در روزهای عادی از ساعت ۷صبح تا ۱۹شب فعال است و اهداکنندگان می‌توانند با مراجعه به این مرکز اهدای خون نمایند.

وی با اشاره به فعال بودن مرکز خونگیری واقع در میدان ابوذر در روز ۱۲ فروردین۹۸ از ساعت ۸ الی ۱۳ گفت: شهروندانی که برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه می‌کنند کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.