۱۸ طرح خدمات شهری با هزینه ۲۷۲ میلیارد ریال طی مراسمی با حضور مدیران شهری و جمعی از اعضای شورای اسلامی در مشهد به بهره برداری رسید.

۱۸ طرح خدمات شهری در مشهد به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، شهردار مشهد در این مراسم گفت: توجه به محیط زیست، محیط شهری و زیست پذیرتر کردن مشهد از اولویتهای مدیریت شهری است و با جدیت پیگیری می شود.

محمد رضا کلائی افزود: در این راستا توافقاتی با آستان قدس رضوی برای توسعه فضای سبز مشهد صورت گرفته که در زیست پذیری این شهر در مناطق کم برخوردار تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت: برای حفظ ارتفاعات جنوب شهر، بهبود محیط زیست و توسعه فضای سبز همه سمن ها باید به مدیریت شهری کمک کنند.

وی با بیان اینکه نهم اردیبهشت ماه روز شوراها و مظهر تجلی اراده مردم در اداره شهر است گفت: شورای پنجم شهر مشهد در بین ادوار مختلف شوراهای شهر از ویژگی های خاصی برخوردار است که عملکرد آن را ممتاز کرده است.

کلائی افزود: تخصص گرایی و تقسم کار مناسب، توجه به منافع و خواسته های مردم، نزدیک شدن به مردم، توجه به حفظ حقوق مردم و عمکرد جمعی از ویژگیهای شورای پنجم شهر مشهد است.

وی اظهار داشت: به دلیل نقص در سیستم اطلاع رسانی، اقداماتی که برای شهروندان در این دوره انجام شده است کمتر اطلاع رسانی شده و اطلاع رسانی مناسب منجر به افزایش اعتماد مردم می شود.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: آلودگی هوا، آب و خاک از معضلات اصلی زیست محیطی است و برای عبور از این آلودگی ها چاره ای جز توسعه فضای سبز و جنگلداری شهری در کلانشهرهای بزرگ نداریم.

محمد حاجیان شهری افزود: پایداری منابع آب در فضای سبز از ضروریات توسعه فضای سبز است که در این راستا برای امسال یکهزار میلیارد ریال در این حوزه و اجرای پروژه جداسازی شبکه آب شرب تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: در سیاستگذاری های شورای شهر مشهد، توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار ادامه دارد.

بوستان توس در بولوار توس، بوستان خطی رسالت، فاز دوم بوستان خطی آوینی، بوستان خطی بولوار میامی، بوستان محلی زنبق، بوستان امید، بوستان خطی زندگی، بوستان شهید دهقانی، احداث فضای سبز و آبیاری تحت فشار آیلند بولوار نماز، فاز دوم بوستان لادن، بوستان محلی فلاحی و بوستان اقدسیه ۳۳ در مجموع به مساحت ۱۹۷ هزار و ۴۴۷ متر مربع از طرح هایی هستند که امروز به بهره برداری رسید.

مخزن ۲۰۰ متر مکعبی در جاده اقدسیه، مخزن ۳۰۰ متر مکعبی در بولوار نماز و تکمیل درختکاری بوستان های خورشید و وفا از دیگر طرح های مورد بهره برداری رسیده امروز بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.