به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان حسین قراباغی در جلسه کمیسیون اقتصاد سرمایه گذاری و گردشگری شورا با بیان این مطلب افزود: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین مقوله ها در تبلیغات و اطلاع رسانی است که متاسفانه کمبود این حوزه در حوزه گردشگری همدان کاملاً قابل احساس است.
قراباغی محتوا سازی برای فضای مجازی را نیز حائز اهمیت دانست و یادآور شد: باید در بخش گردشگری و جذب سرمایه گذار محتوا سازی درستی صورت پذیرد؛ تا بتوان مخاطب را جذب کرد .
به گفته قراباغی ظرفیت گردشگری و تاریخی همدان در زمینه برندسازی کم رنگ دیده شده است که با تدوین برنامههایی باید در این زمینه بهتر عمل کرد.
قراباغی همچنین از راهاندازی دبیرخانه خواهرخواندگی همدان در شهرداری خبر داد و افزود: در حال حاضر خوانندگی همدان با اصفهان در شورای شهر اصفهان نیز مصوب شده و باید از این ظرفیت استفاده بهتری را ببریم.
وی اضافه کرد: خواهرخواندگی تبریز با همدان نیز در دستور کار کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورا قرار گرفته و امیدواریم با این اقدامات در راستای معرفی ظرفیت گردشگری همدان گامهای موثری را برداریم.
نظر شما