معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی اظهار کرد: از ظرفیت‌های این آستان برای رشد و تعالی شهرستان سرخس با جدیت و پشتکار استفاده خواهیم کرد.

استفاده از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی برای رشد و تعالی شهرستان سرخس

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی حقیقی  در آیین تکریم و معارفه مدیر املاک و اراضی آستان قدس رضوی شهرستان سرخس که با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری و جمعی از مدیران و مسئولان املاک و اراضی شهرستان سرخس برگزار شد، اظهار کرد: این وظیفه تمامی مدیران و مسئولان املاک و اراضی است تا با تعامل بین دستگاهی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان با تمام توان تلاش کنند تا خدمت‌رسان مردم باشند.  

وی خدمت‌رسانی صادقانه و بدون منت به مردم را مهمترین اصل در این معاونت ذکر کرد و گفت: در راستای اجرایی کردن این اصل مهم از تمام مسئولان به ویژه دهیاران و بخشداران تقاضا داریم تا برای صدور اعتبارنامه اسناد پلاک روستایی و سنددار کردن منازل روستایی با آستان قدس رضوی همکاری داشته باشند تا این موضوع به سرانجام برسد.

حقیقی اعلام کرد: تاکنون بالغ بر ۴۰ درصد منازل روستایی سنددار شده است و مابقی آن به تلاش و همت سایر مسئولان باز می‌گردد.

وی همچنین گفت: با حل شدن موضوع اختلاف مالکیت در ۸ فقره از پلاک‌ها، زمینه صدور اسناد و ایجاد مصوبه مساعدتی برای محدوده شهر سرخس و بافت فرسوده این شهرستان فراهم شده است که با نهایی شدن کار موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه آستان قدس بر این است تا از ظرفیت  منطقه اقتصادی ویژه کمال استفاده را برای اشتغالزایی و افزایش رفاه مردم ببرد.

وی ادامه داد: در راستای پشتیبانی و اجرای این موضوع، ما نیز از ابتدای سال برای اتصال محور ترانزیتی ۷ و نیم کیلومتری با تخصیص اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال، گامی مهم در راستای معین اقتصاد مقاومتی شدن آستان قدس در شهرستان سرخس و فعال سازی این منطقه برداشته‌ایم و امیدواریم تا زمینه تحول و رونق اقتصادی، اشتغال‌زایی و ماندگاری مردم را در این شهرستان فراهم آوریم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم ضمن تشکر از زحمات سلمان فروتن؛ مدیر سابق املاک و اراضی آستان قدس رضوی در شهرستان سرخس، محمدرضا برهمند به عنوان جدید مدیر املاک و اراضی آستان قدس رضوی در سرخس منصوب شد.

منبع: استان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.