اصفهان - در روزهای اخیر آتش نشانی اصفهان، ضابط قضایی شد و از این پس می تواند با کمک نیروی انتظامی نسبت به برخورد قانونی اقدام کند.

آتش نشانی اصفهان، ضابط قضایی شد

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل ازروابط عمومی آـش نشانی شهردلری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به برگزاری ماهانه کمیته شهر ایمن با حضور ۹ سازمان و دستگاه اجرایی اشاره کرد و گفت: علاوه بر مباحثی که در این کمیته مطرح و پیگیری می شود، در روزهای اخیر آتش نشانی اصفهان، ضابط قضایی شد و از این پس می تواند با کمک نیروی انتظامی نسبت به برخورد قانونی اقدام کند.

محسن گلابی افزود: در همین راستا چندین مغازه شارژ غیراستاندارد کپسول گاز در شهر اصفهان پلمب شد. با توجه به اینکه برخی از این مغازه ها در مجاورت منازل مسکونی مستقر شده است، در صورت بروز انفجار جان سایر شهروندان هم به خطر می افتد.

وی همچنین با اشاره به اینکه آمار گازگرفتگی منجر به فوت شهر اصفهان که از آتش نشانی شهرداری اصفهان امدادخواهی شده است در سه ماه پاییزی امسال ۵ مورد بوده است، گفت: در این حوادث ۹ نفر فوتی داشتیم و ۱۰ نفر هم نجات یافته اند. هرچند ممکن است آمار اورژانس در این زمینه متفاوت باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.