رئیس تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی گفت: وقفه کوتاهی که طی چند روز گذشته در توزیع بنزین سوپر داشته ایم ان شاء الله ظرف امروز و نهایتا فردا بنزین سوپر قطعا در جایگاه ها عرضه خواهد شد و مشکلی از این بابت برای شهروندان مشهدی وجود نخواهدداشت.

مشکلی در تامین بنزین سوپر در مشهد نداریم

چند روزی است که صاحبان خودرو با مراجعه به جایگاه‌های سوخت با جمله «بنزین سوپر نداریم!» مواجه می‌شدند و به ناچار باک ماشین را با بنزین معمولی پر می‌کردند. این عدم توزیع بنزین سوپر در برخی پمپ بنزین‌ها، شایعاتی را هم به همراه داشته است. درهمین خصوص "بهرنگ قلی زاده " رئیس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی خراسان رضوی در گفتگو با قدس آنلاین گفت: تقریبا در بخش عمده ای از زمان ها در طول سال عرضه بنزین سوپر را در جایگاه های سطح شهر داریم ولی اگر زمانی وقفه ای در توزیع ایجاد می شود ناشی از شرایط تولید است که معمولا به دلایل فنی ایجاد می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در همه اوقات سال و در کلانشهر مشهد بنزین یورو  توزیع میکنیم که البته ناگفته نماند که نبود این بنزین به لحاظ کیفی مشکل خاصی برای شهروندان ایجاد نمی کند هر چند به هر شکل وظیفه ما است که در توزیع انواع فراورده ها این نوع بنزین را هم در سید فراورده های نفتیمان داشته باشیم.

قلی زاده افزود: به هر شکل بعد این وقفه کوتاهی که طی چند روز گذشته در توزیع بنزین سوپر داشته ایم ظرف امروز و نهایتا فردا بنزین سوپر قطعا در جایگاه ها عرضه خواهد شد و مشکلی از این بابت برای شهروندان مشهدی وجود نخواهدداشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۸ جایگاه در سطح شهر مشهد امکان عرضه بنزین سوپر را دارند و به مرور که مشکل تامین این نوع بنزین حل شود همشهریان ما می توانند این نوع بنزین را در تمام جایگاه های سطح شهر دریافت کنند.

رئیس تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی گفت:یکی از کارهای شرکت پخش فراروده های نفتی مشهد برای عدم ایجاد بار ترافیکی در جایگاه های بنزین برای ایام نوروز دارد این است که با مدیریتی که انجام شده است تعداد مجازی عرضه در سطح شهر و اطراف جاده های ورودی خیلی بیشتر شده است مانند دو جایگاه جدیدی است که در جاده قوچان افتتاح شده است که همشهریان و مسافران مشکلی در تامین سوخت خودروهایشان در ایام نوروز نداشته باشند. بجز این موارد حضور جایگاه های سیار را در سطح شهر مانند بلوار خیام و ...جاهای مختلف شهر مستقر داریم که مردم می توانند از این جایگاه ها هم استفاده کنند

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.