کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف از عصر سه‌شنبه هفته جاری در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا ظهر روز چهارشنبه ادامه دارد.

بارش باران و برف از عصر فردا در خراسان رضوی آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، زهرا عنایتی افزود: طی این مدت بارش باران در نیمه جنوبی و بخشی از نواحی مرکزی خراسان رضوی به صورت رگباری رخ خواهد داد و در نواحی سردسیر و کوهستانی به صورت بارش برف پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: سامانه بارشی مزبور همراه با افزایش ابرناکی و وزش باد ظهر روز چهارشنبه از مرزهای جنوب شرقی خراسان رضوی خارج می‌شود و پس از آن جوی پایدار در استان حاکم می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که روند افزایشی دمای هوا در خراسان رضوی تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز یک درجه افزایش دارد و تا روز جمعه به ۱۶ درجه خواهد رسید و کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت از ۲ درجه زیر صفر به چهار درجه سلسیوس می‌رسد.

عنایتی افزود: کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۹ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان مه‌ولات با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.