سبحان خاقانی که تمایل آنچنانی برای صحبت با رسانه‌ها از خود نشان نمی‌دهد ترجیحش تمرکز بیشتر است تا شاید به زودی از شرمصدومیت شدیدی که برایش به وجود آمده رها شود؛ مصدومیتی که سوژه اصلی سؤال ما از مهاجم جوان و آینده‌دار استقلال است.

باید زودتر به میدان برگردم

مصدومیت بد موقعی بود.چه اتفاقی افتاد؟
 مصدومیت همیشه برای بازیکنان به وجود می‌آید و اجتناب‌ناپذیر است. نمی‌دانم یکدفعه چه اتفاقی افتاد که درپایم احساس دردشدیدی کردم. وقتی پزشکان از پایم عکس ام آر آی گرفتند مشخص شد که رباط پاره شده است. از لحاظ فوتبالی این بدترین خبر برای یک فوتبالیست است؛ چون دست کم ۶ ماه بازیکن را عقب می‌اندازد.

حالا می‌خواهی جراحی کنی؟
 با دکتر رازی در تماس هستم و ایشان همه کارها را پیگیری خواهند کرد. من وقت زیادی ندارم. باید به سرعت پایم را جراحی کنم تا زودتر به تمرینات اضافه شوم. 

از چه زمانی به ترکیب بر می‌گردی؟
اگر همه چیز خوب پیش برود من می‌توانم از نیم فصل دوم برای استقلال بازی کنم. دوست ندارم در این فصل بازی‌های زیادی را از دست بدهم.

آیا این مصدومیت از لحاظ روحی-روانی روی تو اثرگذار بود؟
به هرحال مصدومیت دردآوراست، اما شما شک نکنید من هرگز امیدم را از دست نمی‌دهم و با همه انرژی و انگیزه‌ای که دارم به میادین برمی‌گردم. دوباره من را در مستطیل سبز خواهید دید. من با همه وجود تمرین می‌کنم و آماده می‌شوم.

درباره آینده استقلال در لیگ بیست و دوم چه نظری داری؟
 استقلال همیشه مدعی قهرمانی است. درست است که سپاهان و پرسپولیس خریدهای خوبی داشته‌اند، اما با همه قوا وارد می‌شویم. استقلال تیم بسیار خوبی در اختیار دارد وبازیکنان با انگیزه‌ای دور هم جمع شده‌اند.

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.