بورس در معاملات ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ با رشد ۴۱۵۵ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال یک میلیون و ۳۹۳هزار و۱۲۶ واحدی قرار گرفت.

رنگ سبز به بازار بورس بازگشت

به گزارش قدس آنلاین، بازار سرمایه خواه نا خواه ارتباط تنگاتنگی با وضعیت بازارهای جهانی و چند و چون مذاکرات برجام دارد. مخصوصا مشخص نشدن نتیجه نهایی برجام تاثیر مداومی بر معاملات بورس دارد و این تاثیر را متاسفانه با قرمزی رنگ بازار نشان می دهد.

بورس معاملات چهارمین روز هفته را با رشدآغاز کرد و این حجم از صعود در میانه بازار به بیش از دو هزار واحد هم رسید. نمادهای بورسی فارس، مدیکو، وبملت،دی و دماوند با تاثیر منفی ریزش شاخص کل را شدیدتر کردند. طبق نظر کارشناسان بورس در حال حاضر شاخص کل در محدوده حساسی قرار گرفته است و عملاً به محدوده حمایتی معتبر خود نفوذ کرده است و ادامه این روند اصلاحی می تواند به معنای شکست این محدوده حمایتی تلقی شود.

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با شد روبه‌رو شد و در ادامه نیز روند صعودی ادامه شدت یافت تا با رشد ۲۷۷۴ واحدی به ۴۰۳ هزار و ۲۴ واحد رضایت دهد.

شاخص-کل

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با رشد بیش از ۴ هزار واحدی به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۵۲,۳۹۳,۱۲۰.۳۴ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۳۴,۵۸۵.۰۱۳ میلیارد ریال و حجم معاملات ۵.۵۰۶ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس در معاملات امروز صبا، دماوند، کگهر، فغدیر، بمپنا، قچار و فزر هستند.

نمادهای-بورسی

منبع: گسترش نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.