سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تعویض‌های هوادار برای ما مشکل ایجاد کرد.

ساپینتو: داوران چون عاشقم هستند به من کارت می‌دهند

به گزارش قدس آنلاین،ریکاردو ساپینتو،سرمربی تیم استقلال پس از پیروزی مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری صحبت‌هایی انجام داد که در زیر میخوانید.

*به دلیل کسب سه امتیاز بسیار خوشحال هستیم. نیمه اول کاملاً در اختیار ما بود. می‌توانستیم حداقل ۳ گل به ثمر برسانیم. در نیمه دوم تیم حریف بسیار ریسکی بازی کرد و شروع محکمی داشت. سه تعویض در ترکیب آنها ایجاد شد و برای ما مشکل ایجاد کردند، چون بازی مستقیم انجام دادند.

*آنها خوب جنگیدند و خوب دویدند. رفتار خوبی از تیم هوادار دیدم و این موضوع کار را برای ما هم سخت کرد. این نوع بازی آن‌ها برای ما چالش ایجاد کرد. در نیمه دوم هم که خوب ظاهر نشدیم، اما رقابت نزدیکی با حریف داشتیم. به تیم هوادار تبریک می‌گویم که خوب بازی کردند. به سرمربی و بازیکنان این تیم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجود کار می‌کنند. نیمه دوم برای ما خیلی سخت بود، اما در مجموع لایق پیروزی بودیم.

*درمورد دریافت کارت زرد از سوی داور مسابقه باید بگویم که واقعاً نمی‌دانم. واقعا دلیل این کار را متوجه نشدم. فکر می‌کنم آنها عاشق من هستند و من را دوست دارند. با داور وسط و داور چهارم هم صحبتی نداشتم، بلکه در حال صحبت با همکاران خودم بودم. باید دلیل این موضوع را بدانم.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.