یکی از علمای اهل سنت کردستان و امام جمعه موقت دهگلان با اشاره به اینکه دشمنان با ابزار رسانه می خواهند جنگ مذهبی و قومی راه بیندازند، گفت: ملت ایران چه شیعه و چه سنی باز هم با هوشیاری در مسیر اقتدار تلاش خواهند کرد

ماموستا عزیز امیری: ملت ایران چه شیعه و چه سنی باز هم با هوشیاری در مسیر اقتدار تلاش خواهند کرد

ماموستا عزیز امیری از علمای اهل سنت کردستان و امام جمعه موقت دهگلان در گفت و گو با قدس آنلاین؛ با تاکید بر این که دشمنان با ابزار رسانه می خواهند جنگ مذهبی و قومی راه بیندازند گفت: دشمنان می خواهند از این طریق به نظام و کشور ضربه بزنند و انتقام بگیرند.

وی حمله تروریستی به بارگاه حضرت شاهچراغ در شیراز را محکوم کرد و گفت: علمای اهل سنت و شیعه این حرکت و همچنین اغتشاشات و ناارامی های اخیر که سرمنشا آن توطئه های دشمنان ملت ایران است را به شدت محکوم می کنند.

وی با بیان این که در معارف دینی ما به مسلمانان اعم از شیعه و اهل سنت توصیه شده در مقابل دشمنان آگاه و هشیار و زیرک باشند افزود: در طول این 43 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد دشمنان یک لحظه هم از پای ننشسته اند و همواره تلاش کرده اند با انواع توطئه ها و ترفندها اتحاد ملت ایران را بهم بزنند و نهایت خباثت و دشمنی را در این سالها انجام داده اند.

امیری ادامه داد: حال که نظام اسلامی به برکت و هوشیاری ملت ایران دارای اقتدار حقیقی است دشمنان بازهم دست بردار نیستند و با ترفندها و دسیسه های مختلف می خواهند مردم و به خصوص جوانان را از نظام و آرمان های انقلاب اسلامی دلسرد کنند.

این عالم اهل سنت کردستان با تاکید بر این که دشمن از گذشته تاکنون از هیچ خباثتی علیه ملت ایران دریغ نکرده است گفت: امروز هم دشمنان این نظام و انقلاب و این ملت می خواهند به خیال خود با ابزار رسانه و فضای مجازی جنگ مذهبی و قومی و قبیله ای راه بیندازند و از این طریق به نظام و کشور ضربه بزنند و انتقام بگیرند.

امام جمعه اهل سنت بلبلان دهگلان ادامه داد: در این سالها شیعه و اهل سنت در کشور بیدار و هشیار بوده اند و با هشیاری اجازه نداده اند دشمن به مقاصد خود برسد و با همت، وحدت خود را حفظ کرده اند و ان شاءالله با هوشیاری بازهم دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

ماموستا امیری با اشاره به اغتشاشات و نارامی های اخیر که در کشور ایجاد شد، گفت: اکنون دشمن به تهییج و تحریک برخی از جوانان ما می پردازد تا از هیجانات و احساست آنها سوءاستفاده کند و متاسفانه یک گروه دشمن خائن داخلی هم در این زمینه به دشمن کمک می کند اما ان شاءالله به لطف خداوند و هشیاری ملت این توطئه هم خنثی می شود و ملت ایران از هر قوم و مذهبی که هستند با حفظ اتحاد و همدلی در راستای اقتدار و پیشرفت تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.