انتخاب چهاردهم

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: هر مشکلی وجود دارد دور میزهای مدیران است؛ باید به طوری عمل کنیم که تولیدکنندگان در عمل به این باور برسند که موانع پیش روی فعالیت آنها از میان برداشته می‌شود. در غیر این صورت باید قبول کنیم که با تبصره و جلسه و حتی در برنامه هفتم توسعه هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

بدون برداشتن موانع تولید، در برنامه هفتم توسعه هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد

به گزارش قدس آنلاین، احسان خاندوزی روز پنجشنبه ۱۹ آبان در شورای اداری استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم مدیران تمام دستگاه‌ها و ادارات البرز با سیاستی هماهنگ بتوانند در توسعه این استان گام بردارند.

وی با بیان اینکه مسائل اقتصادی کشور متنوع است، گفت: ما ناچاریم به سمت الگوی متفاوتی از اداره اقتصاد کشور حرکت کنیم چون طی کردن مسیر قبل نتیجه‌ای جز رسیدن به سر منزل قبلی ندارد.

وی اضافه کرد: اگر از وضع موجود ناراضی هستیم و شکایت و گلایه‌ای هست حتما باید مسیرهای حرکتی خود را تغییردهیم تا به منزل دیگری برسیم که درخور ملت است.

این مسئول تاکید کرد: در این تغییر مسیر، نقش اصلی به عهده مدیرانی است که دست اندرکار اداره کشور هستند. ما پیش از آن اینکه بخواهیم با موانع داخلی و خارجی جدیدی مواعه شویم باید در روش‌های اداری خودمان تجدید نظر کنیم.

خاندوزی ابراز کرد: روح و جوهره سند تحول دولت مردمی کلماتی است که تحت عنوان چرخش‌های کلیدی مطرح شده است. اگر ما آمادگی حرکت به سمت آن چرخش‌ها را داریم، می‌توان به آینده امیدوار بود.

وی افزود: ما میراث‌دار نظامات اداره‌ای هستیم که سال‌ها در کشور رسوب کرده و سخت جان شده و تغییر آن جنگ و جهاد و زمان می‌خواهد.

وزیر اقصاد اظهار کرد: ما در این مساله باید به سمتی پیش برویم که تولید کنندگان کشور سهل‌تر فعالیت کنند و طوری عمل کنیم که کسانی که از امکانات کشور در مسیرهای غیر تولیدی استفاده می کنند، مسیرهایشان مسدود شود.

وی با بیان اینکه ما نتوانستیم نظام تشویق تولید را در اقتصاد کشور رونق بدهیم، گفت: دستگاه‌های اجرایی آن جایی که می‌توانند کار تولید کننده را سهل کنند، با تمسک به قانونی به نوعی سنگ اندازی می‌کنند.

وی ابراز کرد: هر مشکلی وجود دارد دور میزهای مدیران است؛ باید به طوری عمل کنیم که تولیدکنندگان در عمل به این باور برسند که موانع پیش روی فعالیت آنها از میان برداشته می‌شود. در غیر این صورت باید قبول کنیم که با تبصره و جلسه و حتی در برنامه هفتم توسعه هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

در حال تکمیل..

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.