عضو قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ۱۷ درصد زوجین در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نابارور هستند، گفت: خدمات سطح یک به زوجین نابارور به صورت رایگان ارائه می شود.

۱۷ درصد زوجین در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نابارور هستند

به گزارش قدس خراسان آنلاین، محمد احمدیان با بیان اینکه تمامی زوجین نابارور زیر پوشش بیمه قرار می گیرند و تنها درصد از هزینه ها را پرداخت می کنند، اظهار کرد: زوجین نابارور اگر به هر دلیلی در روند دریافت درمان های مورد نیاز خود با مشکلی مواجه شدند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند، زبانه ششم این سامانه مربوط به شکایات جوانی جعیت و موضوع قابل پیگیری است.

عضو قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: رفاه حال بیمارانی که روند درمان ناباروری را طی می کنند یکی از خط مشی حوزه اجرای قانون جوانی جعیت است بنابراین حمایت های لازم از این زوجین انجام می شود.

وی تصریح کرد: میزان ناباروری استان خراسان رضوی نسبت به سایر استان ها در حد متوسط است اما درمان این قشر نیز جز اهداف مهم در حوزه اجرای قانون جوانی جمعیت است .

احمدیان با اشاره به اینکه خدمات مستمر مراقبتی بهداشتی و درمانی نیز برای همه بانوان متاهل در سن باروری انجام می شود، اظهار کرد: در مراکز جامع خدمات سلامت و خانه های بهداشت زوجین به لحاظ توانایی باروری مورد ارزیابی قرار می گیرند و در صورت بروز مشکل به پزشکان متخصص ارجاع داده می شوند.

عضو قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مرکز ناباروری میلاد نیز با تعرفه دولتی تمام خدمات فوق تخصصی در حوزه درمان ناباروری را ارائه می دهند، گفت: با روش های نوین درمانی اکثر زوجین می توانند صاحب فرزند شوند و در این راستا حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آنها حمایت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.