بازی استقلال مقابل ملوان با برتری ۵برصفر آبی‌ها به پایان رسید. دیداری که درآن محمد محبی درخشش فوق العاده‌ای داشت و نشان داد از آمادگی بالایی برخوردار است. محبی دربازی با ملوان دو گل به ثمر رساند.

ساپینتو به محبی: حقت بود جام جهانی بازی کنی

او یک پاس گل را هم برای دیگر بازیکنان تیمش مهیا کرد تا سهم بالایی در موفقیت استقلال در این بازی تدارکاتی داشته باشد. استقلال در دوبازی قبل تدارکاتی خود مقابل هوادار شکست خورد و مقابل نفت مسجد سلیمان هم به تساوی رسید. دربازی با ملوان اما استقلال آمادگی خودش را نشان داد و بیش از همه محمد محبی بود که توانایی خودش را دوباره به اثبات رساند. پس از این بازی ریکاردو ساپینتو که از عملکرد شاگردانش راضی بود صحبت‌های کوتاهی با محبی داشت و به مهاجم تیمش بابت نمایش مطلوبی که مقابل ملوان داشت تبریک گفت.
در این صحبت‌ها ساپینتو به محبی تأکید کرد حقش بود درجام جهانی برای تیم ملی ایران بازی کند. ساپینتو که به بازی این بازیکن بسیار علاقه‌مند است درخشش محبی مقابل ملوان را به عنوان سندی برحقانیت این بازیکن می‌داند و به شاگردش به‌صراحت اعلام کرد باید در فهرست نهایی تیم ملی درجام جهانی قرار می‌گرفت و حتی دراین تورنمنت برای تیم ملی بازی می‌کرد. این صحبت‌ها سبب شد تا محبی با روحیه مطلوب‌تری محل تمرین استقلال را ترک کند. استقلال ۲۹ آذر مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و تردیدی نیست آمادگی و پر روحیه بودن بازیکنانی همچون محبی می‌تواند بر احتمال پیروزی استقلال در این میدان کمک قابل توجهی کند.
محبی در ۱۱ هفته‌ای که از لیگ گذشته نیز گل‌های اثرگذاری درخط حمله استقلال به ثمر رسانده واگر به همین منوال ادامه دهد حتی شانس رسیدن به کفش طلا را هم دارد.
محبی به حدی آماده بود که خیلی‌ها بابت حذف نامش از فهرست نهایی تیم ملی شگفت زده شدند، اما پیش بینی می‌شود با توجه به جدایی قطعی کارلوس کی‌روش از تیم ملی ایران، محبی دوباره به تیم ملی دعوت شود و جای بازیکنانی که هرگز درترکیب تیم ملی نشانی از آمادگی درخود نداشتند، بازی کند.با این حال بحث اصلی این روزها برای محبی بدهی باشگاه استقلال به تیم پرتغالی است که سبب شده زمزمه هایی مبنی بر بازگشت این بازیکن به پرتغال در نیم فصل شنیده شود. باشگاه تلاش خود را انجام داده اما ظاهراً نظر طرف پرتغالی جلب نشده است و هنوز خطر جدایی این بازیکن وجود دارد.

خبرنگار: حمیدرضا عرب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.