معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی سامانه مدیریت جامع اردوگاه‌های دانش‌آموزی خبر داد.

سامانه مدیریت جامع اردوگاه‌های دانش‌آموزی راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، اصغر باقرزاده روز شنبه در گردهمایی رؤسای اردوگاه‌های دانش آموزی کشور که به همت اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از صبح امروز (شنبه) در اردوگاه شهید باهنر آغاز شد، مهم‌ترین هدف از تشکیل این جلسات را تبادل تجربیات دانست.

وی ادامه داد: ضرورت دارد اردوگاه‌ها به موقعیت‌های یادگیری تبدیل شوندزیرا ظرفیت بالایی برای این مهم دارند؛ در مواردی که افراد توانستند برنامه ویژه‌ای برای یادگیری تدارک ببینند، تاثیر بی بدیلی بر بچه‌ها مشاهده می‌شود.

باقرزاده تصریح کرد: دانش آموزان علاقه فراوانی به یادگیری دارند و از سویی بسیار علاقه‌مند هستند تا در اردوگاه‌ها حاضر شده و در برنامه‌ها شرکت کنند.

معاون پرورشی وزیر با تاکید بر اینکه باید زیرساخت‌هایی شامل برنامه‌ها و محتواها فراهم شود، اضافه کرد: بهترین و مهم ترین گام، فعال سازی اردوگاه‌هاست و دومین گام مهم در این زمینه، تامین نیروی انسانی و مربیان ماهر و زبده است.

باقرزاده افزود: سومین گام نیز ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی مسئولان اردوگاه هاست؛ حدود دو ماه است که ۶۴ اردوگاه استانی و حدود ۷۰ اردوگاه منطقه‌ای، گردهم آمده‌اند تا زیرساخت‌های لازم برای توسعه اردوهای داش آموزی فراهم شود.

وی، انگیزه سازی برای جلب مشارکت اولیا و دیگر نهادها را از دیگر موضوعات مهم برای فعال‌سازی اردوگاه‌ها برشمرد و با اشاره به لزوم تسهیل امور اردویی برای ایجاد برگزاری اردوها گفت: مواردی که می‌توان تسهیل گری کرد باید مشخص شده و با اطلاع رسانی و تبلیغ مناسب پیگیری شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.