هواداران استقلال که نگران تغییرات احتمالی روی نیمکت باشگاه بودند، ظهر دیروز به کمپ ناصر حجازی مراجعه کردند تا پیش از شروع جلسه هیئت مدیره صدای اعتراض خود به عملکرد برخی بازیکنان را به گوش مدیران این باشگاه برسانند.

هواداران علیه بازیکنان استقلال/ اخبار متناقض از مذاکره با مجیدی به گوش می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، چاپ بنر علیه برخی بازیکنان استقلال که به گمان هواداران، آن‎ها کم‌کاری کرده‌اند، نشان می‌داد جلسه هیئت مدیره استقلال با چالش و تنش همراه است، به همین خاطر تک تک اعضای هیئت مدیره پیش از ورود به جلسه مدعی شدند موضوع برکناری ساپینتو به‌هیچ عنوان واقعیت ندارد.

با وجود این برخی هواداران هر یک اعضای هیئت مدیره را به طور جداگانه خطاب قرار دادند و با آن‌ها اتمام حجت کردند که اگر تصمیم به برکناری مربی پرتغالی بگیرند و از بازیکن سالاری حمایت کنند تا یک مربی ایرانی از امارات برای هدایت استقلال به تهران بیاید، قطعاً سکوت نخواهند کرد و مقابل این تصمیم ایستادگی خواهند کرد. هرچند مؤمنی و مظلومی در گفت‌وگو با هواداران ناراضی تلاش کردند اوضاع را قدری آرام کنند؛ اما بلاتکلیفی کادر فنی سبب شد موج نگرانی در خصوص آینده ساپینتو دو چندان شود.

همزمان با این اتفاقات کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار خبری از ممنوعیت ورود خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی به کمپ ناصر حجازی ادعا کرد به زودی فتح الله زاده با خبرنگاران درباره اتفاقات باشگاه صحبت خواهد کرد؛ اما پس از جلسه هیئت مدیره امکان گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه فراهم نشد!

همزمان با انتشار این مطلب، خبر سفر ناگهانی علی فتح الله زاده به امارات منتشر شد تا آتش خشم هواداران مخالف فرهاد مجیدی شعله ور شود، هرچند که مسئولان استقلال مدعی شدند این سفر هیچ ارتباطی به مذاکره فتح الله زاده با مجیدی ندارد و صرفاً به دلیل مذاکره با گابریل پین درباره طلبش از استقلال و مذاکره مدیرعامل با مسئولان شباب الاهلی درباره بدهی این باشگاه بابت انتقال قایدی به استقلال است. البته پس از پایان جلسه هیئت مدیره حجت کریمی در گفت وگو با خبرنگاران از منتفی شدن سفر فتح الله زاده به امارات خبر داد ومدعی شد مدیرعامل استقلال به دبی نخواهد رفت!

اما از آنجا که فتح الله زاده در هفته‌های اخیر به شدت با ساپینتو دچار اختلاف سلیقه شده، شائبه قطع همکاری با این مربی مطرح شده و به نظر می‌آید مدیرعامل آبی‌های پایتخت برای دستیابی به نتیجه تفکرات خود با تمام توان پروژه عبور از ساپینتو را کلید بزند تا مربی مورد علاقه خود را از امارات به تهران بیاورد، هرچند گزینه فتح الله زاده مخالفان دانه‌درشتی در هیئت مدیره دارد و طبیعتاً موضوع همکاری فتح الله زاده و مجیدی به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

با این حال باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد؟ آیا مدیران فعلی باشگاه که در حوزه درآمدزایی به شدت ضعیف عمل کردند توانایی پرداخت مطالبات ساپینتو را دارند که زمینه بازگشت یک مربی ایرانی روی نیمکت استقلال را مهیا کنند یا اینکه توفیق اجباری و بی پولی سبب می‌شود ساپینتو تا پایان فصل هدایت استقلال را در دست گیرد.

خبرنگار: سینا حسینی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.