عکاس قمی که از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برنده جایزه جهانی عکس اربعین شد، می‌گوید: عکس‌هایی که برای این سفر زیارتی می‌گیریم بهترین و ماندگارترین قاب‌های عکسی است که خلق کرده‌ام.

روایت برنده جایزه جهانی ‌عکس اربعین از ماندگارترین قاب‌های راهپیمایی اربعین

به گزارش قدس آنلاین حمید عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ‌قم ‌اظهار داشت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی هر سال جشنواره‌ای با عنوان جایزه جهانی اربعین در قالب‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین ‌جایزه جهانی اربعین ‌افزود: همچنین هادی النجار رئیس الجمعیه العراقیه للتصویر(رییس اتحادیه عکاسان عراق) نیز از عکاسان برگزیده این جشنواره تجلیل کرد.

عکاس قمی و برنده جایزه جهانی عکس اربعین با اشاره به فعالیت‌های هنری خود بیان کرد: از سال 91 عکاسی هنری و از 93 به صورت حرفه ای عکاسی خبری انجام می‌دهم و هچنین مدرک کارشناسی عکس دارم، با خبرگزاری‌های مهر، فارس، صدا و سیما، باشگاه خبرنگاران جوان همکاری داشتم و در حال حاضر با خبرگزاری ابنا و ایرنا همکاری دارم.

عابدی عنوان کرد: در 9 سفر اربعین شرکت کردم و در این سفرها حضور میلیونی زائران را به تصویر می‌کشم و عکس‌هایی که برای این سفر زیارتی می‌گیریم بهترین و ماندگارترین قاب‌های عکسی است که خلق کرده‌ام.

وی با بیان اینکه بین قالب های هنری عکس زبانی است که نیازمند ترجمه نیست، خاطرنشان کرد: عکس جهانی و بین المللی است و جدای از تصویر نیاز به ترجمه ندارد و قابل درک همه ملت هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.