فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی‌گفت: امنیت دریا و اقیانوس را با استفاده از نیروهای خودمان تامین کرده و در بالاترین سطح توانمندی هستیم.

دریادار ایرانی: امنیت دریا و اقیانوس را خودمان تامین می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، دریادار شهرام ایرانی، فرمتنده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امشب در مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا که در ارتش کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: عزت، اقتدار و امنیت کنونی مرهون خون پاک شهدای انقلاب است که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز ما در آرامش زندگی کنیم.

وی گفت: خانواده‌های معظم شهدا میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند و تکریم این عزیان وظیفه همه مسئولان است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با ابراز خرسندی از حضور در استان، هدف از سفر خود به کردستان را حضور و سخنرانی در مراسم 22بهمن سنندج عنوان کرد و افزود: با افتخار در جمع مردم خونگرم استان خود حضور یافته و همواره خود را خادم و نوکر ملت ایران به‌ویژه هم‌استانی‌هایم می‌دانم.

وی از مردم استان کردستان خواست که همانند سالیان گدشته با حضور گسترده در مراسم یوم الله 22بهمن, وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کنند.

دریادار ایرانی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن یادآور روزها و جشن‌هایی است که خودشان رقم زده‌اند، عنوان کرد: امیدوارم همواره از نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتیبانی کرده و خود را سرباز رهبری دانسته، تا پرچم اسلام و انقلاب همواره در سراسر دنیا به اهتزاز در بیاد.

دریادار ایرانی با بیان اینکه ما نیز همواره درگیر دریا و اقیانوس یوده و امنیت را خودمان تامین می‌کنیم، تصریح کرد: تنها کشوری هستم که امنیت دریاها را با توانمندی و با استفاده از ظرفیت نیروهایمان تامین کرده و به این افتخار و می‌بالیم.

امیر دریادار ایرانی در ادامه با حضور در یادمان شهیدان واقع در این پادگان ارتش با مقام والای شهدا تجدید میثاق کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.