به گزارش قدس آنلاین، در پی دریافت شکایات متعدد اخیر مردمی مبنی بر تاخیرها و ایرادهای مکرر پروازی در شرکت آتا، وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دستور داد وضعیت شرکت هواپیمایی آتا در خدمت رسانی به هموطنان را به صورت فوری مورد بررسی قرار دهد.
بر اساس دستور بذرپاش، شرکت هواپیمایی ۲ هفته فرصت دارد اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات پروازی آتا را در دستور کار قرار داده و گزارش اقدامات اصلاحی را ارائه کند؛ در صورت عدم اعمال اقدامات اصلاحی مدنظر، تمامی پروازهای این شرکت هواپیمایی تا زمان رفع مشکلات، متوقف خواهد شد. رعایت حقوق مشتریان باید در صدر اولویتهای کاری شرکتهای هواپیمایی باشد و کلیه مدیران وزارت راه و شهرسازی در راستای راهبرد فناورانهی مردمپایه موظف به تکریم هموطنان هستند.
لغو مجوز ۱۴ پرواز هواپیمایی آتا
حسن خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی اظهار کرد: شرکت هواپیمایی آتا در هفته ۳۰ پرواز به عراق دارد که به علت رفتار نامناسب با مسافران مجوز ۱۴ پرواز آن لغو شد.
وی خاطرنشان کرد: سازمان هواپیمایی به مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا اخطارهای لازم را داده است.
نظر شما