معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بر لزوم تلاش شهرداریها و اجرای طرح استقبال از بهار با بهسازی و آماده سازی محورهای اصلی تمامی شهرهای خراسان رضوی تاکید کرد. 

طرح استقبال از بهار با تلاش شهرداری‌های خراسان رضوی اجرا می‌شود

به گزارش قدس خراسان، جواد خدایی در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به نظارت کامل و تلاشهای هیات مدیره سازمان، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که مجموعه سازمان همیاری به عنوان بزرگترین هلدینگ اقتصادی متعلق به شهرداریها در سطح کشور، حقوق و منافع شهرداریها را به عنوان سهامداران خود در کلیه فعالیتها و پروژه ها در نظر داشته باشد و این امر را به عنوان مهمترین وظیفه در قبال شهرداریهای استان به درستی ایفا کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: تلاش ما در مجموعه استانداری و هیات مدیره سازمان همیاری این است که تا با استفاده از منابع ایجاد شده به کمک شهرداریها بیاییم و امیدواریم با تداوم این حمایتها و تدبیری که چه در سطح ملی و چه استانی وجود دارد، بتوانیم برای شهرداریهای کمتر برخوردار امکانات بیشتری را در سال جدید محقق کنیم.

وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح استقبال از بهار در تمامی شهرهای استان، عنوان کرد: این طرح همواره با تلاش شهرداری درکلان شهر مشهد اجرا می شد، اما باید تمامی شهرداریها برنامه جدی برای بهسازی و آماده سازی محورها و میدان های اصلی شهرهای خود داشته باشند و امسال استقبال از بهار خراسانی در تمام شهرها انجام شود تا تحول و نشاط را در جای جای استان به منصه ظهور برسانیم.

شاهد اتفاقات خوبی در جهت بهبود وضعیت شهرداریها خواهیم بود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در جلسه شورای این سازمان اظهار کرد: با مساعدت هیات مدیره و تحقق برنامه ها و طرح های پیش رو شاهد کمک های موثر سازمان و اتفاقات خوبی در جهت بهبود وضعیت شهرداریها درسال جدید خواهیم بود.

محمدرضا تازیکی با تشریح اهمیت موضوعات و برنامه های مطرح شده برای تصمیم گیری در شورای سازمان به بیان برنامه ریزیها و اولویت های این مجموعه به منظور تسریع و تسهیل اجرای پروژه های اقتصادی دردست اقدام پرداخت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با اشاره به اینکه این سازمان در ادوار گذشته فعالیتهای خوبی را در حوزه های عمرانی، گردشگری، تولیدی، بازرگانی و ... داشته است، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال پیشنهادات زیادی را از شهرداران در جهت بهبودوضعیت شهرداریها و کمک های سازمان اثرگذار به این حوزه دریافت کردیم که با مساعدت هیات مدیره و تحقق برنامه های در نظرگرفته شده، شاهد اتفاقات خوبی در این بخش خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.