سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: جنایت های اشغالگران، خیزش انقلابی ملت فلسطین که به خاطر آزادی و استقلال خود می جنگد را متوقف نمی کند.

حماس: جنایت های اشغالگران، انقلاب ملت فلسطین را متوقف نمی کند

به گزارش قدس آنلاین از رسانه های فلسطینی، حازم قاسم روز چهارشنبه افزود: انقلاب عظیم کرانه باختری اشغالی ادامه دارد و از جایی که اشغالگران پیش بینی نمی کنند گسترش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: به انقلابیون در همه میدان های مبارزه بویژه آن هایی که امروز در اردوگاه "عقبه جبر" شهر اریحا با دشمن درگیر شدند، درود می فرستیم و اقدام امروز ارتش اشغالگر در استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی نشان داد که این ارتش به شیوه نازی های وحشی عمل می کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی ظهر چهارشنبه ادعا کردند که دو مجری عملیات اریحا را پس از محاصره آن ها در یک منزل در روستای عقبه جبر دستگیر کرده است.

نیروهای اشغالگر در این عملیات با جوانان فلسطینی درگیر شدند که براساس اعلام جمعیت هلال احمر فلسطین، ۳ شهروند که حال یکی از آن ها وخیم است زخمی شده اند.

رسانه‌های عبری‌زبان شامگاه دوشنبه از وقوع دو عملیات تیراندازی در نزدیکی اریحا در کرانه باختری خبر داده و اعلام کرده بودند که در این دو عملیات، یک نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست کشته شده و چند نفر دیگر زخمی شدند.

در همان روز، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع پزشکی گزارش داد که یک صهیونیست دیگر نیز در منطقه الاغوار نزدیک اریحا بر اثر تیراندازی کشته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.