رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر از آمادگی کامل ۴۰ نفر نیروی راهدار، هشت باب مجتمع خدماتی رفاهی و چهار باب راهدارخانه برای استقبال از مسافران نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

۸ مجتمع خدماتی رفاهی ملایر، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

به گزارش قدس انلاین، هاشم اسکندریان اظهار کرد: شهرستان ملایر با بیش از ۹۱۰ کیلومتر انواع راه اصلی، فرعی و روستایی به استقبال مسافران نوروزی ۱۴۰۲ می رود.

وی تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه سال جاری اجرای طرح راهداری نوروزی در محورهای ملایر شامل خط کشی، لکه گیری و چاله گیری، شانه سازی و پاکسازی حریم راه، پاکسازی پارکینگ ها، شستشوی تابلو و علائم، رنگ آمیزی جدول و ... آغاز شده است و همچنان تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره راهداری شهرستان ملایر ادامه داد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و انجام فریضه نماز، هشت باب مجتمع خدماتی رفاهی با چهار باب راهدارخانه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

وی گفت: هم اکنون عملیات ایمن سازی گردنه زاغه به طول ۳.۵ کیلومتر با نصب نیوجرسی به اتمام رسیده است و عملیات نصب نیوجرسی در محدوده روستای زمان آباد، نمازگاه و نازول در صوت تأمین اعتبار ادامه خواهد داشت.

اسکندریان در پایان بیان کرد: از همه هموطنان خواهشمندیم سفرهای خود را مدیریت کنند و با استراحت کوتاه در مجتمع های خدماتی رفاهی و راهدارخانه ها، سفری ایمن و بدون حادثه برای خود، خانواده و سایر کاربران جاده ای به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.