پیشنهاد سردبیر

منابع خبری از دور جدید تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب بیروت خبر دادند.

ادامه حملات سنگین به لبنان / ارتش رژیم صهیونیستی مدعی ترور سیدحسن نصرالله شد

منابع لبنانی دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه را شدید گزارش می‌دهند.

مشارکت جنگنده‌ها و ناوهای رژیم صهیونیستی در حمله به ضاحیه

خبرنگار المیادین در بیروت گزارش داد که تجاوز اسرائیل به ضاحیه در جنوب بیروت از طریق جنگنده و ناوهای این رژیم صورت می‌گیرد.

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه خبر دادند.

تجاوزات بی‌وقفه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت از عصر جمعه شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

چندین منطقه در البقاع در شرق لبنان نیز هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در تل‌آویو

منابع رسانه‌ای صبح امروز شنبه از شنیده‌شدن صدای سه انفجار مهیب در تل‌آویو بدون فعال‌شدن آژیرهای خطر خبر دادند.

رسانه‌های اسرائیلی از شنیده‌شدن صدای چند انفجار در تل‌آویو در مرکز فلسطین اشغالی از هرتسلیا تا منطقه ساحلی در ریشون لتسیون خبر دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که یک موشک زمین‌به‌زمین از لبنان به سمت مرکز اسرائیل شلیک شد.این در حالی است که حزب‌الله لبنان از صبح امروز در سایه تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان، موج جدیدی از حملات راکتی و موشکی خود به شمال فلسطین اشغالی علیه اهداف نظامی و حیاتی اشغالگران صهیونیست را آغاز کرده است و آژیرهای هشدار بی‌وقفه در شمال فلسطین اشغالی در حال به صدا در آمدن هستند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که بیش از ۷۵ موشک و راکت صبح امروز به‌سوی شهرک‌های اشغالی شلیک شده است.

حزب‌الله از حمله موشکی به پایگاه "رامات دیوید" خبر داد

 حزب‌الله لبنان طی بیانیه دوم خود امروز شنبه اعلام کرد که پایگاه و فرودگاه رامات دیوید را در نزدیکی شهر حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در این بیانیه اعلام کرد که این پایگاه را با موشک‌های فادی3 هدف قرار داده است. ساعتی پیش رسانه‌های عبری گزارش دادند که در اطراف شهر حیفا (شرق و جنوب) آژیرهای زیادی فعال شده است.

وب‌سایت خدشوت حموت گزارش داد که پایگاه هوایی رامات دیوید هدف حمله موشکی قرار گرفته است. این پایگاه که سومین پایگاه هوایی رژیم اسرائیل است، در حمله تلافی‌جویانه حزب‌الله بعد از اولین حمله به ضاحیه بیروت، هدف حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله قرار گرفت.

حزب‌الله تأکید کرده است که این حملات تلافی‌جویانه در پاسخ به جنایات و حملات رژیم اسرائیل در جنوب لبنان و ضاحیه بیروت و همچنین در  حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه بوده است.

لفاظی ارتش رژیم صهیونیستی درباره تجاوز زمینی به خاک لبنان

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک افسر صهیونیست نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی ۲ تیپ از نیروهای ذخیره خود را در نوار مرزی مشترک با لبنان مستقر کرده است.

وی در ادامه افزود: این اقدام به معنی آن است که حمله زمینی یک گزینه محتمل خواهد بود.

واشنگتن پست نیز گزارش داد که استقرار نظامیان صهیونیست در نزدیکی مرزهای لبنان به معنی آمادگی برای حمله زمینی به این کشور است.

هرتزی هالیوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز از نیروهای زمینی خواسته برای تجاوز به خاک لبنان آماده باشند.

این در حالی است که پیشتر تحلیلگران و مقامات نظامی سابق رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه حمله زمینی به خاک لبنان و عدم توانایی ارتش این رژیم برای مقابله با نیروهای حزب الله به ویژه یگان رضوان هشدار داده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی رسماً مدعی ترور سید حسن نصرالله شد

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای رسمی مدعی ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در حمله اخیر به ضاحیه جنوبی بیروت شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه این بیانیه همچنین مدعی ترور «علی الکرکی» فرمانده جبهه جنوب حزب الله لبنان و جمعی دیگر از فرماندهان مقاومت شد.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی در ارتباط با ترور دبیرکل حزب الله لبنان، مدعی شد که این پیام واضحی به هر کسی است که اسرائیل را تهدید می کند.

معاریو به نقل هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات ترور دبیرکل حزب الله لبنان از مدت‌ها پیش برنامه ریزی شده بود و در زمان مناسب اجرایی شد.

خبر ترور دبیرکل حزب الله لبنان در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تایید شده، که حزب الله لبنان هنوز هیچ واکنش رسمی به این مساله نشان نداده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.