یکی از نمایندگان پارلمان فرانسه با اشاره به افول جایگاه آمریکا در جهان، خواستار شکستن ائتلاف فرانسه با این کشور شد.

نماینده پارلمان فرانسه: آمریکا مقابل چشمان ما در حال فروپاشی است‌

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از وبگاه اسپوتنیک، فلوریان فیلیپو نماینده پارلمان فرانسه و رهبر جنبش وطن‌پرستان در این کشور، خواستار خروج فرانسه از ائتلاف با واشنگتن شد و گفت: من معتقدم که آمریکا در حال فروپاشی است.

نماینده سابق پارلمان اروپا در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: فرانسه به دلیل فروپاشی بلوک بین‌المللی ایجاد شده حول واشنگتن، باید از ائتلاف با ایالات متحده آمریکا خارج شود.

فیلیپو گفت: برزیل و چین طرح صلح را پیشنهاد می‌کنند، هند در حال مذاکره برای توافق تجاری با روسیه برای مقابله با تحریم‌هاست. عربستان سعودی با ایران صلح کرده و اردوگاه آمریکایی در حال فروپاشی است.

فیلیپو خاطر نشان کرد که فرانسه باید یک قدرت متعادل کننده باشد که به صورت آزاد و مستقل تصمیمات خود را در عرصه بین‌المللی اتخاذ می‌کند.

این نماینده پارلمان فرانسه بر لزوم لغو تحریم‌ها علیه روسیه تاکید کرد. وی همچنین تصمیمات بروکسل در بخش انرژی و اقدامات محدودکننده علیه مسکو را احمقانه توصیف کرد.

رهبر جنبش میهن پرستان فرانسه، بارها از کشورهای غربی به دلیل حمایت مالی از اوکراین و انتقال تسلیحات نظامی به این کشور، انتقاد کرده است. وی معتقد است که این اقدامات، درگیری‌ها در شرق اروپا را طولانی‌تر کرده و جهان را به سمت یک جنگ جهانی دیگر سوق می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.