تحولات لبنان و فلسطین

رادیو طی دوران حیاتش همواره پابه‌پای جامعه و مطالبه مردم پیشرفت کرده و این دلیل همواره زنده و گرم بودن آن است.

نقش رادیو در انس مردم با قرآن و مباحث دینی بی‌بدیل است

گوینده پیشکسوت و نام‌آشنای رادیو که از نخستین تجربه حضورش پشت میکروفون این رسانه ۵۵ سال می‌گذرد، همزمان با چهار اردیبهشت مصادف با هشتادوسومین سالروز تاسیس رادیو در ایران درباره دلایل محبوبیت این رسانه با وجود تعدد، تکثر و تنوع دنیای رسانه‌ای در زمانه حاضر به ایکنا گفت: افتادگی، در دسترس و سهل‌الوصول بودن، نزدیکی آن به مردم، رسوخ کردنش در عمق تاروپود زندگی مردم و عمق جامعه؛ همه اینها علت زنده و جریان‌دار بودن رادیو در همه زمان‌هاست.

وی ادامه داد: رادیو رسانه‌ای بسیار صمیمی و گرم است. رسانه‌ای است که با مردم تبادل و تعامل دارد.

رضوی با بیان آنکه با توجه به آن‌که چندان از ماه رمضان فاصله نگرفتیم و فصل مهمی از فعالیت و خاطرات من در رادیو و تلویزیون به ماه رمضان و برنامه‌های سحرگاهی و افطار بود بازمی‌گردد خاطرنشان کرد: ایرانیان، مردمان مسلمان و دین‌داری هستند و سهم و نقش رادیو در انس و همراهی مردم با قرآن و مباحث دینی بسیار بسیار مهم است.

وی افزود: رادیو امروزه جزء لاینفک زندگی مردمان، در همه زمینه‌ها رشد پیدا و در زمینه‌های دینی و مذهبی شاید بیشترین رشد را تجربه کرده است. به‌هرحال مردم ما مردم مذهبی هستند و نقش و تأثیر دین در زندگی مردم بسیار بالاست. رادیو نیز با این تغییر و تحولات همدل بوده و هم‌پای خواست مردم، توقع و انتظار آنها رشد کرده است.

رضوی با بیان آنکه طی دهه‌ها فعالیتم در رادیو این شانس و افتخار را داشتم تمامی ترجمه آیات قرآن را از ابتدا تا انتها اجرا کرده، خوانده‌ام و به تناوب از شبکه‌های رادیویی پخش شده است یادآور شد: این یکی از یادگارهای حرفه‌ای من به شمار می‌رود که امیدوارم مورد قبول مردم نیز قرار گرفته باشد.

این گوینده پیشکسوت رادیو درباره یکی از بهترین خاطرات دوران ۵۵ سال فعالیت مستنمر در رادیو به عنوان گوینده با بیان آنکه هر گوشه‌وکنار زندگی من در رادیو خاطره است تصریح کرد: شاید خواندن چندباره آیات قرآنی، خواندن همه ادعیه دینی از ادعیه امام سجاد(ع) گرفته تا ابوحمزه ثمالی، افتخار همراهی سال‌ها در سحر ماه رمضان جزو بهترین خاطرات من به شمار می‌رود.

منبع: ایکنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.