انتخاب ترکیب بازیگران یکی از عوامل مهم در دیده شدن فیلم و سریالهاست بویژه اگر ترکیب بازیگران، غیرقابل پیش بینی باشد.

درباره ستاره های شبکه نمایش خانگی/ ترکیب های برنده

به گزارش قدس آنلاین، انتخاب ترکیب بازیگران یکی از عوامل مهم در دیده شدن فیلم و سریالهاست بویژه اگر ترکیب بازیگران، غیرقابل پیش بینی باشد مثلا یک بازیگر طناز کمدی در کنار بازیگر چهره آثار اجتماعی قرار بگیرد تا دو ستاره که پیش از این سابقه هم بازی شدن با هم را ندارند در ترکیبی جدیدی، کنار هم قرار بگیرند.این روزها، سریالهای «رهایم کن» ساخته شهرام شاه حسینی، «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی، «سرگیجه» ساخته بهرنگ توفیقی و «سیاه چاله» ساخته حسین نمازی از پربیننده ترین تولیدات شبکه های نمایش خانگی هستند، در ادامه نگاهی به بازیگران اصلی این آثار داریم.

حامد بهداد و هادی حجازی فر در «سرگیجه»

هادی حجازی فر که از بازیگران پرکار این روزهای شبکه نمایش خانگی است بعد از بازی خوبی که در «پوست شیر» در کنار شهاب حسینی داشت، در «سرگیجه» با حامد بهداد هم بازی شده است. حامد بهداد پیش از این در سریال «می خواهم زنده بمانم» با ایفای نقش «امیرشایگان» شخصیتی بیادماندنی را خلق کرد و حالا در «سرگیجه» با نقش آفرینی شخصیت «پیمان» در تلاش برای تکرار آن تجربه موفق است. حجازی فر در این سریال نقش «کامران» را دارد که به دلیل درگیری های مالی و خانوادگی که با پیمان پیدا می کند، ناپدید می شود. باید منتظر قسمت های بعدی سریال ماند و دید که نقش «کامران» در قصه پررنگ می شود.

درباره ستاره های شبکه نمایش خانگی/ ترکیب های برنده

نوید محمدزاده و احمد مهرانفر در «آکتور»

زوج نوید محمدزاده و احمد مهرانفر، شاید در نگاه  اول ترکیب درستی به نظر نرسند چرا که یکی به واسطه نقش  آفرینی اش در آثار اجتماعی، شناخته شده و دیگری بخاطر کمدی هایش اما حالا این دو در «آکتور» زوج جدیدی را شکل داده اند که ترکیب بدی نیست. آنها در این سریال نقشی نزدیک به خودشان را بازی می کنند؛ دو بازیگر تئاتر که به واسطه یک پیشنهاد کاری، درگیر ماجراهای عجیبی می شوند. تعدد نقش هایی که این دو به واسطه شخصیت «علی» و «مرتضی» دارند باعث می شود تا توانایی هایشان در بازیگری را به رخ بکشند.

درباره ستاره های شبکه نمایش خانگی/ ترکیب های برنده

هوتن شکیبا و محسن تابنده در «رهایم کن»

محسن تنابنده و هوتن شکیبا ثابت کرده اند که بازیگر ژانرهای مختلف هستند. آنها، نقش های ماندگاری را در ژانرهای مختلف تجربه کرده اند اما پیش از سریال «رهایم کن» تجربه بازی مشترک با هم را نداشتند. آنها در این سریال در نقش دو برادر به نام های «حاتم» و «هاتف» ظاهر شده اند که در مسیر عشق، روبروی هم قرار می گیرند. رابطه این دو برادر، علاقه شان بهم و درگیری هایشان، صحنه های جذابی را در سریال خلق کرده که نشان از تسلط هر دو بر نقش هایشان دارد.

درباره ستاره های شبکه نمایش خانگی/ ترکیب های برنده

حسن پورشیرازی و مهران احمدی در «سیاه چاله»

سریال سیاه‌ چاله که جدیدترین سریال«فیلم نت» است، یک کمدی اجتماعی به کارگردانی حسین نمازی است که چهره های مطرح کمدی را گردهم آورده است. «سیاه‌چاله» داستان فردی به نام جمشید را روایت می‌کند که در شصت سالگی درگیر بیکاری و اجاره‌نشینی است. در شرایطی که جمشید بالاجبار راهی خانه پدری در خارج از شهر شده، از ماجرایی مطلع می‌شود که تصور می‌کند زندگی خانواده را بهبود خواهد بخشید، ولی اقدام او تمام اعضای خانواده را وارد چاله‌ای بزرگ‌تر می‌کند. حسن پورشیرازی و مهران احمدی، زوج کمدی این سریال هستند و باید منتظر طنازی های بیشتر آنها در قسمت های بعدی سریال بود.

درباره ستاره های شبکه نمایش خانگی/ ترکیب های برنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.