۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 868926

تیم والیبال زنان پیکان تهران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در جایگاه هفتم قرار گرفت.

هفتمی تیم والیبال زنان پیکان در باشگاه‌های آسیا

 به گزارش قدس آنلاین: مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از دهم اردیبهشت در هانوی ویتنام آغاز شد و در آخرین روز رقابت‌ها، تیم پیکان تهران مقابل نماینده هنگ‌کنگ به پیروزی رسید.

تیم پیکان به مصاف هیپ هینگ نماینده کشور هنگ کنگ رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا در مجموع با دو برد و چهار شکست عنوان هفتمی این رویداد را از آن خود کند.

شاگردان فاطمه رشیدی مقابل نماینده هنگ کنگ با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ حریف را مغلوب خود کردند و به کار خود در این دوره از مسابقات پایان دادند.

به این ترتیب نماینده کشور هنگ‌کنگ در جایگاه نهم قرار گرفت و مغولستانی‌ها جایگاه هشتم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

همچنین در دیدارهای مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم‌های دیاموند فود فاین چف (تایلند) و دای نام یونیورسیتی (ویتنام)  حریفان خود را شکست دادند و به دیدار نهایی صعود کردند.

کینگ وال (چین‌تایپه) و لیائونینگ دونگوها (چین) هم که روز گذشته را با شکست به پایان رسانده بودند امروز (سه شنبه) برای مشخص شدن مقام‌های سوم و چهارم به مصاف هم خواهند رفت.

ملیحه نوری داور بین‌المللی کشورمان در دیدار نیمه نهایی دو تیم دیاموند فود فاین چف (تایلند) – کینگ وال (چین‌تایپه) به عنوان داور اول قضاوت کرد.

تیم پیکان تهران امسال دومین حضور خود را در این مسابقات را تجربه کرد. این تیم در سال ۲۰۱۸ و در نخستین حضور به مقام ششمی در بین ۹ تیم شرکت کننده دست یافته بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.