۲ مدرسه خیرساز با هزینه کرد ۱۸۶ میلیارد تومان با حضور شماری از مسولان استانی در شهرستان شیروان خراسان شمالی افتتاح شد.

۲ مدرسه خیرساز در شیروان خراسان‌شمالی افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی  اظهار کرد: برای ساخت هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه ۶ کلاسه "فرهاد کمال" در شهرستان شیروان ۱۳۶ میلیارد ریال هزینه شده است که ۳۰ میلیارد آن را نیکوکاران پرداخت کرده اند.

امین فلاح کوشکی افزود: این مدرسه با زیربنای هزار و ۷۰۸متر مربع فضای آموزشی دارای ۴۴ مترمربع سرویس بهداشتی، سه هزار مترمربع محوطه سازی، ۲۷۰ متر طول دیوارکشی و ۲۰ متر مربع آبخوری است.

وی افزود: این مدرسه در قالب سه طبقه است که با افتتاح آن ۲۸۰ دانش آموز دختر از امکانات و فضای آموزش کارگاهی بهره مند می شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین مدرسه خیرساز ۶ کلاسه در روستای حسین آباد شهرستان شیروان با زیربنای ۶۶۱ متر مربع آموزشی دیگر طرحی بود که امروز به بهره برداری رسید.

فلاح کوشکی عنوان کرد: هزینه ساخت این مدرسه به میزان ۵۰ میلیارد ریال است که ۲۰ میلیارد ریال آن توسط نیکوکاران مدرسه پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این مدرسه با دیوارکشی ۱۶۳ متر طول، ۷۰ متر مربع سرایداری، ۴۴ متر مربع سرویس بهداشتی و ۲۰ متر مربع آبخوری ساخته شده است.

وی افزود: این مدرسه نیز در قالب ۲ طبقه ساخته شده است که در مجموع ۲۱۰ دانش آموز مقطع ابتدایی از آن بهره مند می شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.