تحولات لبنان و فلسطین

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا تلفن‌های امدادی تجمیع شوند، گفت: همکاران ما در مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به ۳ زبان عربی، انگلیسی و اسپانیایی پاسخگو هستند.

پاسخگویی پلیس به سه زبان عربی، انگلیسی و اسپانیایی

سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده انتظامی کل کشور در مراسم افتتاح سایت مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کرد: این مرکز یکی از بزرگترین مراکز در کشور و منطقه است و خدمات بیشتری در این قالب به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: از زمان تولد مرکز فوریت‌های 110 تا به امروز، درصد تماس‌ها و مشاوره مردم از پلیس روز به روز افزایش و نیاز به توسعه این مرکز مورد توجه قرار گرفت و سال 1401 حدود 54 میلیون تماس به مرکز فوریت‌های 110 ثبت شده که 22 میلیون تماس عملیاتی بوده که بر این اساس مأموریت‌ها انجام شد.

رادان گفت: سهم تهران از این تماس‌ها و عملیات‌ها حدود 14 میلیون تماس و 5 میلیون و 800 عملیات بوده است.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: امروز در این مرکز فوریت‌های پلیس حدود 360 نفر از همکاران ما در 3 شیفت کاری فعال‌اند و جهت پاسخگویی سریع‌تر و مرکز تجزیه تحلیل داده‌ها نیز جهت رسیدگی به دغدغه مردم راه‌اندازی شده است و پاسخگویی بهتری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از استانداری، هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی هم تشکر می‌کنم، گفت: امروز تماس‌های مردم با همکاران ما به صورتی است که حتی اگر تماس از جنس پلیسی نباشد با اورژانس و هلال احمر ارتباط می‌دهیم و برعکس و به دنبال این هستیم سامانه یکپارچه‌ای را راه اندازی کنیم.

رادان گفت: سامانه هوشمند نصب شده و برای مدیر مرکز مشخص است چه تعداد پشت خط و چه تعداد تماس پاسخگویی می‌شود و فاصله بین تماس گیرنده و پلیس یک تا دو تماس است و تلاش خواهد شد صفر شود همچنین ظرفیت‌ها جهت پاسخگویی سه برابر شده است.

وی با بیان اینکه در این مرکز همکاران ما به چند زبان عربی، انگلیسی و اسپانیایی در خدمت مردم هستند، گفت: سامانه پیامکی هم به 10 تا 12 مورد ارتقا یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.