انتخابات

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» به قدرت بالای حزب الله لبنان اذعان کرد.

اسرائیل هیوم: جنگ با حزب الله بازی کودکانه نیست

به گزارش قدس آنلاین، یک روزنامه عبری زبان با اشاره به مانور دو هفته ای ارتش رژیم صهیونیستی که از روز گذشته در سرزمین های اشغالی آغاز شده است، نوشت که جنگ با حزب الله بازی کودکانه نیست و امکان ندارد پیروزی رژیم در نبرد فقط از طریق صدور بیانیه و تهدید کردن به دست آید.

این روزنامه با اشاره به ضعف و تردید تصمیم گیران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی از یک سو و ضعف جبهه داخلی این رژیم در برابر محور مقاومت افزود: اگر رژیم اسرائیل بار دیگر خود را به تصمیم گیرندگان مردد که نمی دانند چگونه هدف و پایان نبرد را تعیین کنند واگذار کند و اگر جبهه داخلی آمادگی کافی برای مقابله با حزب الله که قدرتش را افزایش داده، نداشته باشد، ما هیچ کاری نمی توانیم از پیش ببریم.

روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم با اشاره ضمنی به ناتوانی رژیم صهیونیستی در یکسره کردن جنگ ها و پایان دادن نهایی به تهدیدها علیه این رژیم، خطاب به سران صهیونیستی نوشت: از همه مهمتر، باید از همان ابتدا از مرحله رویارویی که هدف آن خریدن وقت تا مرحله بعدی رویارویی است، خارج شویم یا به قاعده حکومت «مناحم بیگن» نخست وزیر اسبق (رژیم اسرائیل) برگردیم که گفته بود بزرگترین پیروزی که می توان در جنگ به دست آورد، این است که اساسا از وقوع آن جلوگیری کنیم.

حزب الله لبنان در روزهای گذشته دو رزمایش در جنوب لبنان با مشارکت یگان های مختلف خود برگزار و بخشی از توانمندیها و قابلیت های نظامی خود را نشان داد تا تاکید کند که برای مقابله با هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی آماده است.

در مقابل، رژیم صهیونیستی نیز از بیم خود از دیروز مانوری دو هفته ای را در سرزمین های اشغالی آغاز کرد که براساس آخرین گزارش ها در اولین روز از آن یک نظامی این رژیم در جریان آن کشته شد. سران صهیونیست با برگزاری این مانور تلاش می کنند که از تاثیر روانی دو مانور روزهای اخیر حزب الله بر صهیونیستها بکاهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.