با وجود مشخص شدن دلیل بروز مرگبارترین حادثه ریلی هند در بیش از یک دهه گذشته، تلاش‌ها برای یافتن اجساد بیشتر حادثه ادامه دارد.

افزایش شمار قربانیان حادثه ریلی در هند به بیش از ۳۰۰ نفر

به گزارش قدس آنلاین، عملیات جست‌وجو برای یافتن اجساد باقی مانده حادثه ریلی اخیر در هند در حالی ادامه دارد که شمار قربانیان تا صبح امروز به بیش از ۳۰۰ نفر رسید.

بنابر اعلام این خبرگزاری تمامی اجساد و مسافران مجروح از داخل واگن‌های قطار و اطراف محل رخداد حادثه خارج شده‌اند.

در پی تصادف دو قطار مسافربری در ایالت اودیسا، تاکنون مرگ ۲۸۸ نفر تایید شده و بنابر گزارش‌های تکمیلی ۹۰۰ نفر دیگر نیز زخمی هستند. همچنین برخی رسانه‌های داخلی هند اعلام کردند که حال ۵۶ نفر از مصدومان این حادثه وخیم است.

تعداد تلفات و مصدومان بالا، این حادثه را به یکی از مرگبارترین حوادث ریلی در بیش از دو دهه اخیر تبدیل کرد.

«پرادیپ ینا»، وزیر ارشد این ایالت در توییتر خود نوشت که عملیات امداد با گسیل شدن بیش از ۲۰۰ آمبولانس به محل حادثه در منطقه «بالاسوره اودیسا» انجام شده‌ و ۱۰۰ پزشک اضافی به ۸۰ پزشکی که در محل حادثه حاضر بودند ملحق شدند تا به یاری مصدومان این حادثه مرگبار بشتابند. 

یکی از بازماندگان این حادثه مرگبار می‌گوید: من خواب بودم و با صدای خروج قطار از ریل بیدار شدم و ناگهان متوجه شدم که ۱۰-۱۵ نفر کشته شده‌اند. من خوش‌شانس بودم که موفق شدم از قطار خارج شوم و وقتی خودم را نجات می‌دادم آنجا اجساد تکه‌تکه شده‌ زیادی را دیدم.

فیلم‌های ویدیویی روز جمعه نشان می‌دهد که امدادگران برای یافتن بازماندگان از یکی از قطارهای حادثه دیده بالا می‌روند، در حالی که برخی از مسافران درخواست کمک می‌کنند و صدای شیون و گریه بسیاری دیگر هم از آنجا شنیده می‌شود. 

این برخورد حدود ساعت ۷ عصر به وقت محلی در روز جمعه زمانی رخ داد که قطار سریع‌السیر «هاورا سوپرفست»، که از بنگلور به سمت «هاورا» در بنگال غربی حرکت می‌کرد با قطار دیگری به نام «اکسپرس کروماندل» که از کلکته به «چنای» حرکت می کرده، برخورد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.