انتخابات

امام جمعه تربت حیدریه با موفقیت ارزیابی کردن دیپلماسی دولت سیزدهم گفت: تعامل سازنده با دیگر کشورها و پیشبرد برنامه توسعه کشور از جمله در حوزه صنعت هسته ای ثمره این رویکرد است.

دیپلماسی دولت سیزدهم موفقیت آمیز است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام سید محمد معلمی در خطبه های نماز جمعه امروز تربت حیدریه اظهار کرد: صنعت هسته ای که در دولت قبل با ریختن بتن و سیمان به تاسیسات آن تعطیل شد؛ اکنون جان تازه و بیشتری گرفته است و کشورمان از موقعیت برتر با کشورهای قدرتمند ارتباط و مذاکره دارد.

امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: سفر اخیر رییس جمهور به کشورهای ثروتمند آمریکایی در ادامه دیپلماسی موفق دولت سیزدهم است و انتظار می رود شرایط بهتری را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت: طی دو سال اخیر این بخش در تربت حیدریه رشد خوبی داشت که فقط یک نمونه آن ۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای آبیاری مکانیزه زمین های کشاورزی با هدف افزایش تولید و کاهش مصرف آب است.

حجت الاسلام معلمی با یادآوری راه اندازی کشتارگاه صنعتی این شهرستان پس از ۹ سال انتظار افزود: توسعه کمی و کیفی واحدهای تولیدی گوشت سفید، قرمز و تخم مرغ در تربت حیدریه دیگر پیشرفت های حاصله بخش جهاد کشاورزی شهرستان است.

امام جمعه تربت حیدریه افزود: هزار هکتار زمین کشاورزی تربت حیدریه به روش نوین آبیاری مجهز شد و اکنون در این بخش رتبه اول خراسان رضوی را در اختیار داریم که موفقیت خوبی است.

وی در ادامه سخنانش از آنچه که عملکرد موفقیت آمیز شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه برای تامین نیاز آبی مردم شهرستان نامید تشکر کرد و گفت: باوجود تلاش های صورت گرفته برای جلوگیری از قطعی آب و ثبات ایجاد شده؛ جا دارد مردم با رعایت الگوی مصرف به کارشناسان و دست اندرکاران این حوزه کمک کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.