مدیر منطقه ۹ عملیات انتقال گاز از افزایش ضریب ایمنی انتقال گاز در خط لوله سوم سراسری با انجام تعمیرات در خط لوله ۵۶ اینچ خبر داد.

تعمیرات خط لوله سوم سراسری گاز انجام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۹ عملیات انتقال گاز، محی الدین مفخمی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از انجام عملیات پیگرانی هوشمند در سال ۱۴۰۰ و مشخص شدن عیوب در خطوط انتقال منطقه ۹، بررسی های لازم انجام و در ادامه برنامه ریزی برای تعمیرات نقاط مشخص شده در دستور کار قرار گرفت.

مفخمی خاطرنشان کرد: به دلیل حجم بالای جوشکاری در خط، این عملیات توسط همکاران مرکز بهره برداری رشت با همراهی مراکز گرگان و ساری با موفقیت انجام شد.

مدیر منطقه ۹ عملیات انتقال گاز ضمن قدردانی از همت و تلاش شبانه روزی همکاران منطقه در اجرای این عملیات بدون قطعی گاز در محدوده مورد نظر، بیان کرد: از مجموع ۶۰۰ اولویت تعیین شده گزارش پیگرانی سال ۱۴۰۰، تعداد ۵۳۱ نقطه مورد بررسی قرار گرفت که منجر به تعمیر ۱۲۹ نقطه شامل (نصب اسلیوهای نوع A و B ، تعویض نیپل و تعمیر) در سال گذشته گردید و بررسی ۶۹ نقطه نیز به سالجاری موکول شد که در حال انجام است.

مفخمی یادآور شد: عملیات نصب این غلاف های فلزی و تعمیرات در منطقه بر روی خط لوله گازدار و براساس استانداردها و با دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.