مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از برپایی ۲۰۰ پایگاه "نذر قربانی" در سطح استان خبر داد.

برپایی ۲۰۰ پایگاه "نذر قربانی" در کرمانشاه / با هر مقدار پول می‌توانید قربانی بدهید

به گزارش قدس انلاین، پیمان ترکمانه  با اشاره به افزایش نذورات در آستانه عید قربان، گفت: در همین راستا برای دریافت نذورات قربانی، ۲۰۰ پایگاه ثابت در قالب اجرای طرح "نذر قربانی" در استان فعال شده است.

وی افزود: این پایگاه‌ها شامل دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مراکز دریافت قربانی در کنار جایگاه‌های عرضه دام زنده هستند.

ترکمانه گفت: افراد می‌توانند در آستانه عید قربان، گوسفند زنده و یا گوشت قربانی خود را به این پایگاه ها تحویل داده تا در میان نیازمندان توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: همچنین افراد می‌توانند هر مقدار پول را به شماره کارت طرح "نذر قربانی" واریز کرده و از این طریق در تهیه گوسفند قربانی مشارکت کنند.

ترکمانه گفت: با پول‌های واریزی، گوسفند قربانی تهیه شده و پس از ذبح میان نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: افراد برای مشارکت در این امر خداپسندانه می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ واریز کنند.

ترکمانه گفت: هچنین کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* هم به همین منظور در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان از تداوم دریافت نذورات مردم در طول سال خبر داد و افزود: سامانه‌های اعلام شده در طول سال فعال است و افراد می‌توانند نذورات خود را واریز کرده تا جهت تهیه قربانی و گوشت برای نیازمندان مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.