در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ایجاد مشکل در فرآیند آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان اصفهان برای دانش‌آموز روشن‌دل فلاورجانی، وزیر آموزش و پرورش با صدور دستور ویژه خواستار حل مشکل این دانش‌آموز شد.

واکنش به ویدئوی دانش‌آموز روشندل فلاورجانی/  دستور وزیر آموزش و پرورش

به‌تازگی فیلمی در شبکه های اجتماعی از یک دانش آموز دختر نابینا در شهرستان فلاورجان منتشر شده که از شرکت در امتحان مدارس دولتی نمونه مردمی بازمانده و به گفته فرد همراه این دانش آموز این اتفاق به دلیل همکاری نکردن‌ مسئول‌ مربوطه رخ داده است

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان روز سه شبه با صدور اطلاعیه ای در این رابطه افزود: با دستور وزیر جوانب کار بررسی و مشخص شد این دانش‌آموز در فرآیند ثبت‌نام فراموش کرده بوده گزینه «نیاز به منشی» را انتخاب کند.

در این اطلاعیه تصریح شد که با این حال متصدی برگزاری آزمون موظف بوده مقدمات برگزاری آزمون این دانش‌آموز را فراهم سازد و بر همین اساس با متصدی یاد شده به دلیل ناهماهنگی، برخورد قانونی صورت پذیرفت.

بر اساس این گزارش مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان، در تماس تلفنی با والدین این دانش‌آموز، ضمن دلجویی از آن‌ها از دستور وزیر آموزش و پرورش، پس از اطلاع از موضوع با استفاده از اختیارات خود برای حل مشکل این دانش آموز خبر داد.

شهرستان فلاورجان با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

منبع: قدس آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.