فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری گلشهر مشهد متهم به ۵ فقره زورگیری تلفن همراه شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری متهم به ۵ فقره زورگیری تلفن همراه در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره زورگیری منجر به مجروح شدن مردی جوان در محدوده شهرک گلشهر، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران کلانتری گلشهر در بررسی های میدانی خود دریافتند راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت هنگام زورگیری تلفن همراه مردی جوان، با مقاومت مالباخته با چند ضربه چاقو وی را مجروح و به سرعت از محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری گلشهر با بررسی دقیق محل و تصاویر بدست آمده از متهمان در محل جرم تحقیقات میدانی گسترده ای را برای شناسایی آن ها آغاز و سرانجام یکی از آن ها را شناسایی کردند.

نگهبان گفت: ماموران انتظامی پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی محل اختفای متهم را در محدوده خیابان پنجتن شناسایی و وی را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم ۲۳ ساله در بازجوئی های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس علاوه بر زورگیری اخیر به ۴ فقره زورگیری دیگر در محدوده شرق شهر مشهد با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت در این رابطه، تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری همدست متواری متهم و کشف دیگر جرائم احتمالی آن ها با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.